Siz hangisini tercih edersiniz?
Kış tatili
Yaz tatili
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben kışın evden çıkmaya üşeniyorum üşüyorum diye. Bir de Antalya da yani. O yüzden benim için yazın buradan daha serin bir yere kaçarak tatil yapmak en iyisi olurdu.
Benim icin en guzel tatil yazın yapılır. Ve bütün yaz Çınarcık, Sakarya, şile, İzmir ve son olarak genelde Rize tatili yaparım. Rize'ye ve şile'ye kızlarına gidiyorum..
Korona biterse İngiltere'ye ve Almanya'ya gitmeyi planlıyorum.
Gap türü Kıbrıs tatili gibi bir çok plan var. Bakalım hangileri gerçekleşecek kısmet...
Cevap
24Cevap
Bir tercih yapmak gerekirse yaz tatili tercih ederim. Ancak illa kışın da tatile gitme fırsatım olursa termal tatil tercihim.
Denizi sevsem yaz derdim. Daha doğrusu yüzmeyi sevmiyorum izlemek daha çok keyif veriyor. Kış tatili diyorum
Kış tatili çok daha güzel görünse de baya masraf ve teferruatlı oluyor. Yaz tatilinde al donunu nereye gidersen git :D
Yaz tatilidir tabikide ya.
Üşümekten yaptığım tatilden bişey anlamam ben üşüye üşüye tatil mi yapılır
En çok kışı severim ama tatil söz konusu ise tabi ki yaz.
Tabii ki kış, yazın o sıcakta tatil yorgunluk hiç çekilmiyor
Cok sıcakları sevmiyorum yaz değil de baharın daha güzel olur bir de kış tatili favorim ❄️
Yaz tatili çok severim. Kış tatili kaplıca oteli olursa harikadır.
Tabii ki yaz tatili. Miss gibi deniz havası almak, güneşlenmek gibisi var mı be
Kışı hiç sevmiyorum. En güzel tatil yaz tatili benim için.
İkisi de güzel görünüyor.. ben bir adet yaz tatili alayım güneş alerjimle
Kış ile ilgili hiç bir şeyi sevmiyorum. Yaz tatili her halükarda iyidir
Tatil dedi mi aklıma gelen tek şey deniz🧜♀️o yüzden yaz tatilini daha çok severim
İkisininde keyfi ayrıdır ama yazı hiç sevmediğimden dolayı kış tatilini seçerim
Yüzme bilmediğim ve suyu sevmediğim için kış tatilini yaz tatiline tercih ederim.
Her ikisini de. Kışın kayak, yazında sörf gibisi yok :)
bahar aylarında gidilen tatilleri daha çok seviyorum ben nedense
daha hoşuma gidiyorlar:)
Kış tatili kültürüm pek yok. Bolu dağında bi kebap, bursada kayak, spa da rahatlama, hamamda sırt keselemece😀 bu kadar
25 yıldır ilk defa bu yıl kış tatiline gittim üşümekten ve hasta olmaktan başka hiç bir işe yaramadı yaz tatilinin gözünü seveyim mis gibi sıcak çok sıcaklarsan gir suya serinle
Yaz tatili net. Denizsiz tatil olmaz benim için.
Tatil bu sefer Almanya olmaz 😀
😁😁
Sen şimdi Almanya'da mısın?
Hayır maalesef. Yazın orada olacağım
Yaz tatili. Kış tatili ne ya işkence gibi.
En güzel kafa dinlediğin yer neresi ise orası en güzel tatil olur...
Yaz tatili kışın insanın dışarı çıkası gelmiyor
Yaz iyidir ben çok çabuk üşüyen biriyim
Kışı hiç sevmem hep yaz olsa keşke
Yaz tatilini tercih ederim
Yaz tatili bir başkadır 💛
Sıcak her zaman güzeldir...
Yaz tatilinden yanayım
Her ikisi de güzel ama soğuk sevdiğim için Kış
Hep yaz tatili seviyorum
Ben kış insanıyım.. dağ evi, şömine ve kar.
Yaz tatilidir. Deniz, kum, güneş🌊☀️
Tabi ki kestaneyi çizmenin vakti gibi
Yaz tatili en güzeli bence
Soru mu bu yaz tatili tabi ki
Ben kış tatilini severim
Yaz tatilidir.. deniz, kum, güneş🥳
Yaz tatilidir tabi
Bence götümüzün donmasındansa yaz tatili daha iyi
Yaz 🤩
Het daim yaz 🍀🍀
Yaz tatili.
Kışı sevmiyorum
Yaz tabiki kiyaslanamaz bile
Yaz tatili tabiki.
Yaz🙃🙃
Yaz tatili.
Yaz tatili
Yaz tatili
Kış daha çok geliyor..
Yaz tatili
Yaz kesinlikle
kış turizmi biraz daha zenginlere yönelik :)
Bikinili felan ya tatili
Kış tatili..
Yazz
%100 yaz tatili
Yaaazzz
Yaz tatili candır😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?