Türkiye’ye (İstanbul’a) tatile gelsem mi yoksa, olduğum ülkede kalıp çalışmaya devam mı etsem?

Ocak ayında Türkiye’ye tatile gelip iki haftalığına tatilimi yapsam mı, hani değiyor mu yoksa gelmeyip çalışmaya ve para kazanmaya devam mı etsem ve yaz ayında mı gelsem? Çok kararsızımmm. Ruhum Türkiye’ye aitmiş gibi.. özlem duyuyorum.. sizce?
Türkiye’ye (İstanbul’a) tatile gelsem mi yoksa, olduğum ülkede kalıp çalışmaya devam mı etsem?
Cevapla