20 yaşındayım yurt dışına vasıfsız olarak gidip çalışmak mı yoksa Türkiye'de üniversite okumak mı?

sadece üniversite mezunlarından tavsiye istiyorum.
yurt dışına gidersem 25 yaşıma kadar orada üniversiteye girebilir miyim bilmiyorum. notlarımda D ve E ler var. şimdi burada sınava hazırlanabilirim. üniversiteye başlarsam 21 yaşımda okurum. bunun dışında psikolojik sorunlarım var. evde kötü olaylar oldu. dışarıda da öyle. fakat hala matematik çalışınca yapabiliyorum. mesela yazılım mühendisi olursam ofiste her tek başıma çalışmak beni öldürür. bunun dışında yönetmen olup sürünmek de istemiyorum. doktor olmak hem zor hemde devlet çok üstüne geliyor doktorlar. bunun dışında sosyal biri değilim ve Anadolu insanlarıyla benim kafam uyuşmuyor. okulda arkadaşım olmazsa sevgilim bile olmaz. fakat yurt dışına gidersem eğer belki önüme farklı fırsatlar çıkar. belkide hep vasıfsız kalırım bilmiyorum. fakat daha çok hakkım olmaz mı. Türk kadınları çok kabalar. şimdiye kadar bir tek bir kaç kişiyi tanıdım onları da bunalttım. neyse lütfen samimi bir şekilde yol gösterin.
A) Türkiye'de kalıp üniversite okumak
B) yurt dışına vasıfsız olarak gidip çalışmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
editlemek istiyorum. bir sürü kadın tanıdım fakat ciddi ilişkim olmadı. bir kaç kişiyi tanıdım derken o bir kaç kişi beni anladı fakat onları ben bunalttım.
20 yaşındayım yurt dışına vasıfsız olarak gidip çalışmak mı yoksa Türkiye'de üniversite okumak mı?
Cevapla