Flörtüm tatil masraflarını benim karşılamamı istiyor! Normal mi bu, kullanıyor mu beni?

Babamdan dolayı maddi durumumuz iyi yani çevremdeki herkeste biliyor bunu. Yeni yeni konuşmaya başladığım çocuk tatile gidelim mi birlikte dedi olur dedim ve birkaç yer bakıp ona attım nasıl diye. Sonra ya pahalı mı acaba falan dedi. Yani arkadaşlar cidden gözüm yükseklerde değil en uygunlarına baktım. 1 gün 2 gece için 2000 TL fazla mı Allah aşkına? Sonra bana dedi ki sen ödesen olur mu? :D Yok öderim sorun değil ama biz daha yeni tanışıyoruz bu denilir mi? Arkadaşım dese ya da sevgilim dese neyse flörtüz yahu! Yok tatil yapacak durumun yoksa niye yapalım diyorsun deme o zaman resmen maddi durumumdan dolayı kullanılıyorum. Ne desem ben şimdi bu çocuğa?
Flörtüm tatil masraflarını benim karşılamamı istiyor! Normal mi bu, kullanıyor mu beni?
Cevapla