Erkek arkadaşım kız arkadaşlarıyla birlikte yılbaşında tatile gidecekmiş. Sizce buna izin vermeli miyim?

Yani toplamda 2 erkek 4 kız olacaklar. Üniversiteden yakın arkadaşlar ben tam tanımıyorum. Aslında ben de gidecektim ama sınavlarımdan dolayı gidemiyorum. Sizce bir şey olur mu, buna izin vermeli miyim? :( Aldatılırsın falan dedi herkes kafam çok karıştı.
Erkek arkadaşım kız arkadaşlarıyla birlikte yılbaşında tatile gidecekmiş. Sizce buna izin vermeli miyim?
Cevapla