Tatil & Seyahat Kasım tatili için Kapadokya mı yoksa Sapanca mı? RotasızKuş Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 42 Yapay Zekaya Sor Siz hangisini tercih ederdiniz? Kapadokya Sapanca Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Kasım tatili için Kapadokya mı yoksa Sapanca mı? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Baranliveme Takip Et Guru Yaş: 47 , eic 72% +1 yıl Sapanca ya da yedi göller sararmış yapraklar arasında romantizmi iliklerinize kadar yaşarsınız. Kapadokya yazın güzel olur. Balon turu yazın yapılıyor 0 0 Yorumla
Ametist73 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Doğası için sapanca bence 👍🏻 Sonbaharın harika manzarası eşliğinde doğada yürüyüş enfes olur😊 0 0 Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Sapanca yi bilmem ama Kapadokya bu mevsimde soğuk olur 0 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl SapancaHAtta orada Sopeli Doğal Yaşam Köyü var güzel olur 0 0 Yorumla
Enperatriz_Eztia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Kapadokya derim. Her mevsim güzel. 0 0 Yorumla
AtarlıCivciv Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Kışın bence sapanca güzel olur kapadokyada yaz ya da baharda güzel olur diye tahmin ediyorum 0 0 Yorumla
fatmanurr84 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kanka yazın gidersin kapadokyaya. Sapancaya git şimdi 0 0 Yorumla
Latteaskına Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kapadokya aşığı olarak tabiiki orası 🧡 0 0 Yorumla
bığtıhyabığtıh Takip Et Yoda Yaş: 126 , eic 92% +1 yıl Ne kasımı ne tatili ne kapadokyası ne sapancası 0 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 613 cevap paylaştı. Sapanca çok güzel ya çok dinlendirici 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,5b cevap paylaştı. Sapanca daha iyi 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kapadokya 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bolu / Yedigöller 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sapanca ya da yedi göller sararmış yapraklar arasında romantizmi iliklerinize kadar yaşarsınız. Kapadokya yazın güzel olur. Balon turu yazın yapılıyor
Doğası için sapanca bence 👍🏻 Sonbaharın harika manzarası eşliğinde doğada yürüyüş enfes olur😊
Sapanca yi bilmem ama Kapadokya bu mevsimde soğuk olur
Sapanca
HAtta orada Sopeli Doğal Yaşam Köyü var güzel olur
Kapadokya derim. Her mevsim güzel.
Kışın bence sapanca güzel olur kapadokyada yaz ya da baharda güzel olur diye tahmin ediyorum
Kanka yazın gidersin kapadokyaya. Sapancaya git şimdi
Doğası güzel bence Sapanca
Kapadokya aşığı olarak tabiiki orası 🧡
kesinlikle sapanca derim :D
Sapanca yı hiç bir şeye değişmem
Ne kasımı ne tatili ne kapadokyası ne sapancası
Sapanca güzel gözüküyor.
Sapanxa da ne var hiç gitmedim ✋
Sapanca çok güzel ya çok dinlendirici
Kapadokya.
Kapadokya
Sapanca daha iyi
Kesinlikle Sapanca.
Sapanca.
Kapadokya
Kapadokya
Sapancaya gitmeyi isterdim
Sapanca
Sapanca
kapadokya
Bolu / Yedigöller
Sapanca
Kapadokya
Sapanca...