İstanbul'da yaşıyorum, hafta sonu bir yere giderken çok üşeniyorum siz?

Kucukcekmece de yaşıyorum zaten gezilecek yerler baya uzakta
Metrobuste bir basim olmuş 6 TL gidiş dönüş 12 TL kartı doldurdun 20 TL
Gittin bir yerde yemek yedin üstüne kahve içtin oldu sana 60 TL
Sadece yemek yiyip dönmek bile 100 TL ye geliyor
Bir etkinlik yapcak olsan bowling , at binme, hamam , havuz vs ohoo 300 u gözden çıkarman lazım
Kıyamıyorum artık gerçekten para harcamaya aldığım maaş da aman aman yuksek değil
Güncellemeler
+1 yıl
Ve her yer trafik her yer kaos evden çıkasım gelmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
183844
İstanbul'da yaşıyorum, hafta sonu bir yere giderken çok üşeniyorum siz?
Cevapla