Açılmayan trafik + kalabalık otobüs + alttan bastıran çiş.. napcaz böyle?

Arkadaşlar kalabalık büyükşehirde yaşıyorum ve her iş çıkışı şu trafikten bıktm yemin ediyorum ya.. kalabalık ve trafik yeterince kötü değilmiş gibi bi de sıkıştm sjhjshjs :d yol resmen akmıyo ben sallanıyorum falan napcaz böyle nası çözcez bu trafiği ya? trafik çözülmüyosa otobüslere tuvalet istiyorum :d sizin var mı böyle lanet durumlarınız neler yaptınız hadi anlatın da oyalanaym vakit geçsin
Açılmayan trafik + kalabalık otobüs + alttan bastıran çiş.. napcaz böyle?
Cevapla