''Dünya bir kitaptır ve seyahat etmeyenler sadece bir sayfasını okumuş olurlar'' sözü sizde nasıl bir his yaratıyor?



Sanırım tek başına yaşayan bir insan olsam, bu lafı okuduktan sonra bir sırt çantası ve kamp malzemelerimle yolda bulurdum kendimi. Keşke o kadar kolay olsa değil mi?

''Dünya bir kitaptır ve seyahat etmeyenler sadece bir sayfasını okurlar'' sözü sizde nasıl bir his yaratıyor?
Dünya bir kitaptır ve seyahat etmeyenler sadece bir sayfasını okumuş olurlar sözü sizde nasıl bir his yaratıyor?
''Dünya bir kitaptır ve seyahat etmeyenler sadece bir sayfasını okumuş olurlar'' sözü sizde nasıl bir his yaratıyor?
Cevapla