
Bronzlaşmak güzel 🙄
Güneş güzel🙄
Bi cesaret edebilsem 🙄

Rusların kar üstüne havlu erip güneşlendiklerini biliyor musun? ( Güneşin az oldugu aylarda )
Güneş sağlıktır. Balkonda bile güneşlenebilirsin :A
Bu görüntüden sonra şart olmadığını anladım 😂😂
Hale bak ya güneşlenecek başka yer mi kalmadı arkadaş bide tek falan da değil 😂😂
Ben hiç o açıdan düşünmedim mantıklıymis ama deliliğin de bir üstü bu 😂
güneşi gören heryer musaittir
Cevap
15Cevap
Şart değil elbette ki ama etrafın uygun olması şart.
Neden cesaret edemiyorsun 🤔
Deniz veya havuz kenarı daha iyi olur tabii ki...
Evde oturuyorum, cam açık, kapı açık ferah oluyor.
Güneşlenmek güzel olur ama denize veya plaja gidecek imkan ve zaman yok.
🤣Balkon var mahalledeki ev satışları fiyatları fırlar
güneşlendikten sonra serin sulara atlamanın verdiği haz için şart
Yabancılar sokaklarda çimlere bile uzanıyor tabii bizde siz dikkatli olun ama balkon kuratır bence
Cesaret et bşy olmaz, en fazla çamın arkandan Manuel caliş lar olur. Senı rahtsz etmdklrı muhlet e sıkıntı yok 😂😂
Demek ki şart değilmiş 🙄
Hayır istenilen bir yerde güneşlenilebilinir
Şart tabi popon rahat edecek :d
Ben çatıyı tercih ediyorum
Otoban da süper.😃😃😃
gunes alan her yer olur.
Çık balkona, sorman hata jsjsjakklf
Çatıda fena yakar ama ya..
Şart değil balkon teras uygun bence.
Havuz şart değil
Balkon adamdır 😅
Değil
Balkonda da olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?