Oylayalım bakalım...
Ayıplarım
Ayıplamam
Umrumda olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Garipsemem ben, güneşlenebilir de, yüzebilmeli de diyorum🙂 Hatta hatırladım ben, bu konuya benzer bir soru sormuştum😇 LİNKİİ= Kızlar, HAK VEREREK DOĞRU MU YAPTIM? Ztn bunlar bir birey olarak kişinin kendi özgürlüğü dahilinde alabileceği kararlardan, ek olarak da misal; ne kadar çok kadın plaj alanlarında üstsüzlüğü benimserse o kadar kanıksanır bu durum ve normal gelmeye başlar çoğunluğa diyorum, böylelikle işin cinsel yönünden çok (gerçi açık kadın göğüsleri bir cinsel obje sayılır mı orası da tartışılır) doğallık, estetik ve görsellik yönü ağır basar. Ben mesela bir cinsel obje sayılsın, sayılmasın görsem böyle kadınları plaj alanlarında vb. yerlerde (ki zaten gördüm bugüne kdr ama çoğunluğu veya hepsi böyle olsa bu sfr misal) sadece güzel bir görüntü olarak yorumlar, kadınlığını saf ve biraz da asi😅 bir biçimde betimleme özgürü (böyle tanımladım, kusura bakmayın :d) olarak görürdüm onları, ki o yüzden bu konu ve benzeri şeyleri olumluyor ve onaylıyorum kendim😊
O kadar çok oldu ki fethiye ölüdenizde. Sanki üst varmış gibi kimse kafasını çevirip bakmıyor dahi bir süre sonra. Sıradan normal karşılanıyor yani. Turistlerin çoğu üstsüz giriyor zaten. Tabii ki araya kaynayan Türkler de var..
Buralarda öyle güneşleniyor gavurlar😂 alıştık biz
ayıplamam çünkü erkekler memeleri açık bunları yaparken kimse onları taciz etmiyor kadın memesi de erkek memesi gibi cinsel organ olmadığı için isteyenin istediği gibi giyinmesi/ giyinmemesi ve taciz edilmemesi taraftarıyım. tahrik olan kafasını çevirip bakmasın birinin etini görmek onu taciz edeceğiniz anlamına gelmiyor ayrıca başkasının bedeni hakkında kimse söz sahibi değildir
valla güzel yorum valla güzel söyledin
Helal olsun
Cevap
56Cevap
Ayıplanacak bir durum yok, birbirimize saygı göstermeliyiz, herkes saygılı olsa zaten sorun olmayacak isteyen üstsüz isteyen çıplak güneşlensin bu kişiye kalmış bir karar,
Bu tarz şeylere artık ne takılırım ne de yadırgarım... İnsanlar rahatça tatilini yapabilmeli bence
Plajda üstsüz güneşlenmek gayet doğal ve sıradan benim için. Yurt dışı birçok plajda bulundum.
Erkeklerde mi üstlü dolaşacak , Bali erkek haşemaları yapılsın sonuçta plaj , elbise bronzlaştırmaya geliyoruz
Gözüme çarparsa yoluma bakarım dönüp bakmam bir daha.
coplayarak o hadsize haddini bildiririm denizin içinde hemde
Ailelerin ve çocukların olduğu bir yerdeyse evet ayıplarım.
Aile ve çocuklar yoksa ayıplamam
Plaj bunun yeri. O yüzden ayıplamam. Hatta şöyle bir güzelliğe bakarım biraz.
Plajda bikere işim olmaz... sütyen bikini.. fındık kadar yer kapaninca sanıyorsunuz terbiyelimisiniz. Televizyonda izliyoruz ister istemez
Şimdi kalkmış ayiplamaktan bahsetmeyin
erkeklerin göz banyosuna uğrar zaten normal bikini bile giyse göz banyosuna uğruyor ama daha fazla uğrar bu sefer
Umrumda olmaz, banane, gögüsleri güzelse bikaç saniye bakarım o kadar
Ayıplamam demek ki kendini öyle rahat hissediyor kime ne.
Herhalde ayıplamam kendi içimden söylenir bulunduğum yeri terk ederim hareket doğru diğil sigara içen birisinin sokağa izmarit atması gibi
Normal bence. Bikini izi hoş değil çünkü. Kimin için sordun soruyu?
Plaşdakilerin yarısından fazlası zaten üstsüz güneşleniyorlar. kim kimi ayıplayacak.
Ben çok gördüm yabancıların olduğu yerlerde denize giriyorum çok gördüm yani umrumda değil di
Senin gibi güzel bir hanımefendi ise bakarım yoksa umrunda olmaz
Niye ayiplayayim ki herkesin kendi kişisel tercihi , saygı duymak lazım.
Ayıplamam hatta rahatsız etmeyecek şekilde bakarım dikkatimi çeker illaki
Ayıplamam a*q öyle rahat hissediyordur öyle takılıyordur
Bizim burada çok üstsüz güneşlenen o yüzden umrumda değil
Bulunduğum bölgeden dolayı alıştık artık. Doğduğumdan beri görüyoruz.
Çok güzel olurdu gözümüz şenlenirdi 😂😂
Sorun olmaz ki isteyen istediği gibi durabilir
Senin kadar güzelse osurursa ederim
Asla ayiplamam hatta krem süreyim mi derim
Ne yaparsa yapsın umrunda olma,
Ayıplamam beni ilgilendirmez.
Güzelse arada bi bakarım. Değilse umursamam :D
Hayır ayıplamam. Herkesin kendi tercihi...
1-2 bakarım, sonra işime bakarım
Turistlerin çoğu üstsüz zaten alışıyor insan
Umrumda olmaz
Erkeklerin işine gelir
Umurumda olmaz. Naparsa yapsın.
çok gördüm. ayıplamadım.
Gördüm qynısını da yaptım : d
Ayıplarım hatta dövebilirim
Bayılırım. Tabi fiziği iyiyse
zaten artık bikiniler yok gibi bişey
ayıplanıcak birşeyi kalmamışki.çok ayıplarım
Beni ilgilendirmez ki. Ne yaparsa yapsın.
herkesin kendi tercihi, kime ne
Ayıplarım ar namus yok
Herkes gibi önüme bakar geçerim
Herkesin kendi tercihleri
Nasıl hissediyorsun sadexe göğüs sanırım
Ayıplamam ama sertleşme sıkıntısı yaşatır bu.
Nerede tatil yaptığına bağlı bence bu
Fiziği güzelse bakmaktan ayıplayacak vakit bulamam
Hayr
Umrumda olmaz..
Hoşuma gider
Neden yapayım doğal bir hakkımız
Ayıplamam
Ayıplamam
yoo tercih onun
umrumda değil
Umrumda olmaz
skmde bile degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?