Otobüs seyahat kartı 65 yaş üstü için nasıl oluyor?

Merhabalar 😊

Anneannem 65 yaşını dolduralı 4 ay oluyor o yüzden 65 yaş üstü için sunulan ücretsiz otobüs seyahat kartı için başvuru yapacağız fakat şu anda kullanmakta olduğu 60+ ulaşım kartında yaklaşık 50tl para mevcut. Bildiğiniz üzere 65 yaş üstü kullanım ücretsiz...

Eğer ücretsiz seyahat kartına geçiş yapılırsa diğer kartın içerisindeki parayı aktarım yapamayacakları için iade ediyorlar mı, etmiyorlarsa nasıl bir işlem uygulanıyor?

Bu konu hakkında bir bilginiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler şimdiden. 😊
Otobüs seyahat kartı 65 yaş üstü için nasıl oluyor?
Cevapla