Merhabalar 😊
Anneannem 65 yaşını dolduralı 4 ay oluyor o yüzden 65 yaş üstü için sunulan ücretsiz otobüs seyahat kartı için başvuru yapacağız fakat şu anda kullanmakta olduğu 60+ ulaşım kartında yaklaşık 50tl para mevcut. Bildiğiniz üzere 65 yaş üstü kullanım ücretsiz...
Eğer ücretsiz seyahat kartına geçiş yapılırsa diğer kartın içerisindeki parayı aktarım yapamayacakları için iade ediyorlar mı, etmiyorlarsa nasıl bir işlem uygulanıyor?
Bu konu hakkında bir bilginiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler şimdiden. 😊
Anneannem 65 yaşını dolduralı 4 ay oluyor o yüzden 65 yaş üstü için sunulan ücretsiz otobüs seyahat kartı için başvuru yapacağız fakat şu anda kullanmakta olduğu 60+ ulaşım kartında yaklaşık 50tl para mevcut. Bildiğiniz üzere 65 yaş üstü kullanım ücretsiz...
Eğer ücretsiz seyahat kartına geçiş yapılırsa diğer kartın içerisindeki parayı aktarım yapamayacakları için iade ediyorlar mı, etmiyorlarsa nasıl bir işlem uygulanıyor?
Bu konu hakkında bir bilginiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler şimdiden. 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer