AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Sen teklif etsen bile alicani sanmiyorum biz sevgilimize biszy odetmeyenleedeniz tabi cocugun durumu kotu olabilir ama rabasiyla tatile gidznin vardir diyom
O zaten tahsilatı başka türlü yapacağı için gerek yok.
Ne kadar boş bir yorum. Abazan olduğun çok belli. Kadınlar da seks ister. Kadınlar başka ihtiyaçları için seksi silah olarak kullanmaz. Kadın ve erkek arasında fark yoktur. Senin gibi cahil ve EZİKLER bu duyguyu hiçbir zaman tadamaz tabiki. Para dışında bir kadınla münasebet kuramayacak kadar zavallısın.
@asi-esmer zoruna gittiğine göre en son tatili rüyanda gördün! Kadın erkek eşit değil götğnüzden uuduruyorsunuz! Kadınlar seksi silah olarak kullanmaz mış !! Hasssittir oradan. Olgunlaşmamış ham beyninle bana hayatı mı öğreneceksin. Hiç bir erkek yüzüne bakmıyor kezbanın yok gelmiş bana haykırıyor. .. saf diyecem ama bence sana etiket ve bir made in turkey damgası vurmak lazım.
Evet ben kezbanım, tatili rüyamda gördüm anca 😂😂😂😂 tatil kiimmmmm ben kim hiç böyle tek başıma ya da arkadaşlarla parayı basıp hiç tatile gitmedim hiç. Fakirin önde gideniyim ya nerden bilcem tatili salak tatil ne 😂😂😂😂
Vicdansız insan hic bi b. k düşünmeyen insandır.. senin gibi mesela sadece düşünürsün
Benzin alirken buda benden olsun de bu seferde ben ödiyim diyebilirsin
Tabi ki vermen gerekir çocuğun istemesini bekleme ver
Kanka hayat müşterek yarı yarıya ödeyin senin de için rahat eder.
Teklif etmen iyi olur. ama onunda almaması iyi olur tabiki.
Neden almasın
@met96 sevgilisi sonuçta.
O zaman tüm masrafları kız ödesin sevgilisi sonuçta.
@met96 tamam sen sevgilinle tatile gidersen söyle ödesin.
Merak etme sevgilim olursa masrafların yarısını öder senin gibi teklif edip içinden inşallah almaz demez
@met96 ne mutlu sana.
Tek başına tatile gittiğinde yol ve konaklamayı oduyorsan bunuda karşılamalı sin.
Varsa içinden geçerse evet yoksa içinden geçmiyorsa hayır
Hiç bir şey ödeme zorunluluğun yok bir kahve ısmarlarsın
Ödemelisin bence. Teklif et ısrarcı da ol tabi. Ya da kalacağınız yeri sen öde o da benzini
Ödetmem😀😀😀😀
@demir023 böyle demeyin işte yapmayın da. Paragöz kadınlar varsa işte tam da bu yüzden var
Paragöz kadın ayrı mesele ama. Karıştırmamak. Ben ödetmem o kadar işte...
Teklif et paran azalırsa yardım etmek isterim de ona
Teklif etmeniz gerekir kabul etmezse diğer harcamaları siz karşılarsınız..
Evet beraber gidiyorsanız anca beraber kanca beraber.
Sen bunu sordun ya ödemiş kadar oldun. Aferim sana hakkaniyetli kadınmışsın.
Bence tek kişiye yüklenirsen eğlenceli olmaz bazı şeyleri ortak ödeyin
Tatile gitmeye kadar planladiysaniz bunu bilmen gerekir tabi verceksn
Yok kanka ye iç yat :) sonuçta tatili yalnız geçircek dimi😂
Ben sevgilimle herşeyi ortak ödüyorum böylesi daha iyi kimse kimseden üstün değil.
bence gerekmez benzin parasına yardım etmeniz ama siz bilirsiniz yardım etmek istiyorsanız edebilirsiniz
Teklif et kabul ederse eder etmezse de yer icer keyfine bakarsin
Tatile kendisi davet ettiyse sen gitmek istemiyorsan tabiki o vermeli sonuçta kendisi davet ettiyse bunu düşünmüştür. Ayrıca bir tatili bile ödeyemeyecekse neden birlikte gitmeyi teklif ediyor?
Allah affetsin çok güldüm ya düşünme yavrum böyle şeyleri bence bunu teklif etmen çok ayıp olur yani çocuğu kötü hisettirir yani ben olsam böyle hissederdim
Ya bızde bırlıkta gidicez vermem gerekiyor galıba butçe ayırmaya basladım sımdıden tek ona yukleyemem
Karşılayabilecek bir gelirin ya da birikimin varsa teklif edebilirsin. Kabul etmezse de yemek ısmarlayabilirsin, hediye alabilirsin falan
Sevgilinleyken para gibi şeyleri düşünmemelisin sen tabiki teklif et ama bu ön planda olmamalı oluruna bırak halledersin yemekleri ödersin sende ne olabilir
Yolda bişiler alırsın devamlı. Yemeği sen ısmarlarsın. Bu şekilde dengeleyebilirsin. Ben gelecekteki sevgilime öyle bi teklifte bulunursam tercihen bana kızmasını isterim 😁
Benzin parasını değilde kalacağınız yerin parasına ortak çıkabilirsin belki kabul ederse
Canim aslında en doğrusu senin teklif etmen sonuçta sadece sevgilisiniz. Ha aranızda cinsel bişeyler geçtiyse teklif etme senle bişeyler yaşamış istemis evlenmeden ayıp falan olmaz o onun işi
Giderken biriniz dönüşte biriniz ödeyebilir. Kalma ücreti için de aymı şekilde masraflar bölüşülmeli
Elini cebine atarsın sende benzin fiyatları malum zamnlandı :)
Ortaklaşa ödenmesi saçma birşeyler için elini cebine atarsın
Yani o teklif ettiyse hayır fakat sende yiyecek içecek bişeyler ısmarla ki hakettiğini düşünsün
Offfff tek derdim bu olsaydı keşkeee yaaa off ya off
Allah başka dert vermesin
Bir teklif et eğer sevgilinin maddi durumu iyiyse zaten kabul etmez.
Aranızdaki diyalog nasıl bilmiyorum ama biraz destek lazım
Yani vermesen de olur sevgilim büyük ihtimalle her şeyi düşünmüştür ama yine de teklif etmelisin düşündüğünü göstermelisin
İkinizde çalışıyorsanız masrafları bölüşmek (sadece benzini değil) onurlu olandır. Vermesen de pekâla gider gelirsin. O da gider gelir.
Yani destek atsan kendi çapında işte 3 5 bişe maddiyati da boşver bi noktada çocuğu düşündüğün için çocuk çok mutlu olur.
Bence olmaz öyle araba onunsa o ödesin sen de kalacak yeri ayarla falan o şekilde olsun ya da dışarıdaki harcamaları yap.
o benzin parasını veriyorsa sende kalacagınız yerin veya baska bir seyin masrafını karsılayarak esitleyebilirsin
Bence ortak yapılmalı böyle şeyler en azından söyle ben de vereyim vs diye. Zaten iistemezse söyler ; senin bunu söylemen hoşuna gider en azından.
Yani bu zamana kadar nasıl yapıyorsanız öyle yapın işte.
tatile gitmedik daha önce
Dışarıda gezerken takılırken kim nasıl ödüyordu?
herşeyi ortak olarak vermelisiniz kendini ezdirme ama kendinden de yedirme. o her ne kadar yok dese de seninde vermen gerek
Bence berbar ödemelisiniz empaty yapınca tüm yükü tek kişinin üstüne yüklemek hoş değil
Teklif etmelisin bence. Kabul etmek veya etmemek ona kalmış.
yani herşeyi sevgilindenn bekleme tabi sende uzat para kabul edip etmemesi ona kalnus
Yok bence beraber ödemenize gerek yok ama sende yanına biraz para al
yolda icecek yiyecek birseyler alırsın kapanır mevzu
Tatil yerinin parası ve yol parasıyla eş değer mi yiyecek içecek toplasan 500 TL etmez yoldan alınan yiyecek içecek
yoldan bahsetmis sadece ona gore yorum yaptım, gerisininde de iki taraf ta zor durumda kalmasın tabi
Bunları baştan sorman gerekmez mi? Bence kesinlikle hepsine ortak ödemelisiniz.
*hepsini
Bence sende teklif et veriyimmi falan diye ayip olmasin
Ben petrole geldiğimzde teklif etmiştim oda hayır demedi kendisine kalmış teklif etmelisin bence
Kabul Etmese bile bişiler alırsın, hediye alırsın, cömert olduğunu gösterirsin
Efendim hemen karar vermeyin dönüşe bağlayın yakıt doldurup doldurmiyacginiza o zaman belirleyiniz
Verebileceğin kadar ver bence ben öyle yapmıştım direk ona vermiştim sonuçta bu ortak bi tatil
Erkek ödemeli. srnde amaa için rahat etmezse süpriz yap ona ufak tefek
Neden hep erkek ödemeli böyle bir kural mı var
Beraber bir şeyleri ödemelisiniz. Sonuçta ikinizin tatili bu. Tek kişiye yüklemek yanlış.
Vay anasını ne hayatlar var biz markete giderken izin alıyoruz
Ezdirmeyin kendinizi bu kadar
Başka şeylere harca yolculuk esnasında
Teklif etmen gerekir tabi 🌼