Köpek balığı resmi görünce bayılıyorum, suyla temas edince panik atak geçiriyorum?

Arkadaşlar, bundan iki yıl önce tatile gittik. Antalya'da o gün yağmur yağıyordu. Hava serindi biraz. Konyaaltı sahilinde gittik ailemle. Kimse yoktu. Bizde 2 yılda bir tatile gidince 1 gün bile kaybetmemek istedik. Ailem sahilde güneşleniyordu. Kardeşim bana emanetti. E 19 yaşındayım ne de olsa o zamanlar. Kardeşim de 10 yaşında falan. Yüzme simidiyle ip sınırı var ya oraya kadar gitmiş. Bende korktum yanında yüzdüm. Çocuk ağlıyordu. Abla altımdan büyük bir balık geçti dedi. Bende aptal gibi sahile doğru ittim, git taş topla sen dedim. Balığı merak ettim. Ben o zamanlar 5 dakika nefesimi tutabilirdim. Daldım en dibe yosunlardan kayalardan tutuna tutuna 2-3 metreyi 2,5-3 dakikada gittim. Sonra durdum arkamda biri var hissi uyandı. Kayadan tutunup arkamı döndüğümde 2 metre uzunluğunda bir büyük beyaz gördüm. Yanımda küçük balıklar var ya onlardan minik bir sürü vardı (topluluk yani) yanımdan geçti o balıkları yedi ve gitti. O dişleri gördüm. Karaya çıktım kime dediysem inanmadı. Köpekbalığı fotoğrafı görünce, havuza veya denize girince bayılıyorum. Banyoya girince de panik atak geciriyorum. Psikologlar bile inanmıyor. Suyu çok seviyorum ben. Ne yapacağım?
Köpek balığı resmi görünce bayılıyorum, suyla temas edince panik atak geçiriyorum?
Cevapla