İlk tatillerin yeri ayrıdır, peki siz ilk tatilinizi nerede yapmıştınız?
Marmaris'te yapmıştım ben ilk tatilimi ailemle.
Marmaris'te yapmıştım ben ilk tatilimi ailemle.


Yaşadığım şehirden çok uzak bir yer olarak ise ilk tatilimizi Bitlis'te yapmıştık. Hayatımda ilk defa otobüsle uzun yolculuk yapmıştım, çok mutlu olmuştum o gün 🙂
2002 yazı özeldir. Bodrum Akyarlar'da kalabalık bir tatil yapmıştık ailemle. O kadar eğlendiğim zamanı bilmem, kadro eksik, babam yok misal, kim gelse o hal yok velhasıl.
26-27 sene evvel Kaş ta..
Cevap
13Cevap
Sevgilim ve kızkardeşi, bide abim dörtlü deniz sefası yapmıştık 2güncuktu ama en güzel tatilimdi şimdiye kadar😋 hey gidi günler hey
Dünya gençlik kampı için Ayvalık 'a gitmiştim tek başına.
Babam Evliya Çelebi gibi adamdır. O yüzden ilk tatilimiz yoktur. Asjdjsj
Balıkesir'e gitmiştik. Teyzemlerle beraber. 8-9 yaşında falandım heraldee
Erikli keşanda ama orayı çok fazla sevmedim balıkesir erdeği daha çok sevmiştim.
Ailemle Silivri'deydi ilk tatilimiz. Sonra hep Ayvalık ve çevresi oldu.
Sanırım Nevşehirdi çok fazla yere gittim ilk yeri net hatırlamakta zorluk çektim şu an
İlk tatilimi pek hatırladığım söylenemez ama yazlığa Ayvalık’a gidiyorduk ben çocukken. 🧐
Benim hep günü birlik oluyor bence o da tatil sayılmaz. O yüzden yapmadım djdjd
Hiç unutmam birinci sınıf bitmiş 3 ay yaz tatili arası verilmişti iste o zaman evde tatil yapmıstim 😂😂
hiç hatırlamıyorum ama sanırım memleketimize gelmişizdir
Cevaplıymda gitsin şu soru. O kadar uzun zaman önce yaptım hatırlamıyorum nası hatırlıym
Aile ile erkek. Arkadaşlarla ile ilk Marmaris
Erdek yazmıştım ben ya erkek yapmış telefon 😂
Yok ya aile ile ötekide 4 kız gittik arabaya doluşup 😂😂
Ben hic tatil yapmadim
İlk tatilimi Bodrum'da ablalarımla yapmıştım. 🌺
2003 yılı Erdek ocaklar 😂
İlk tatilimi Paris ye yaptım
4 yaşındayken balıkesir ören
Coook eskiden aydında
İstanbul'da yapmıştım :)
bilmem çok çocukken aileyle
Mersin/Erdemli'de yapmıştım
Hiç hatırlamıyorum vala kusura bakma :)
Hatırlamıyorum ama galiba gokova
Ben çocukken her yaz Nevşehir e giderdik.
Çeşmede yapmıştım ailemle birlikte
Arkadaşlarımla bolu abant
Bursaya Gitmistik Annem ve Babamla..
Mersin susanoğlu
bursa gemlikdi yani hatirladigim o :)
Ailem ile Kuşadası'nda yaptım.
Bolu Abant yedi göller de
Yaylada yapardık çocukken.
Hiç yapmadım ki
2 sene önce Alanya
Kuşadası
İzmir'de.
Urfa'da.
11 yaşında köyde yapmıştım😁
Paris de yaptım
Antalya lara da
İzmir'de yapmıştım.
Mersinde
Bodrum Gümbet
Çanakkale.
Balıkesir ayvalık.
istandbula gitmişdm
Bende Marmaris'te yapmıştım hala yapıyorum. d
Altınoluk
Köyceğiz de 🥰
İzmir
Enezde
hatirlamiyorum
Bodruma gitmiştim.
geçen sene antalya
Antalya
avusturya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?