Kafanızdaki düşüncelerden uzaklaşmak ve biraz rahatlamak için gittiğiniz bir yer var mı? Size huzur veren, o üzerinize gelen dört duvardan sizi uzaklaştıran bir yer? 🧚🏻♀️
Denize döner ve o koca devranı seyrederim. Bazen yaklaşır, dalgaların sesiyle dertleşirim. Ama genelde huzur bulmak için arkadaşlarımla buluşurum. Çocukluk arkadaşlarım ve cidden huzur verme konusunda üstlerine tanımam. :D
Ben hasretim zaten. Burası anneannemin memleket gideceğim bu yaz sabırsızlıkla bekliyorum ama doğayı değil anneannemi özlediğim için. Yoksa alışmışım bu manzaralara uzun süre kaldığım için :D
Allahım nasıl bir yerde yaşıyorsam, ağaç yeşillik diye birşey yok. Bizim bahçeye gidebiliyorum en fazla. Keşke burada deniz, nehir , orman vs.. olsaydı bende gidip denizi izleseydim. Denize hayran bir insanım ama resmen bozkırda ömrüm çürüyor ya. Akdenizde yaşasam fena olmaz
Evet Var. Beni Benden Alan Benim Karakterimi Sorgulayan Kafamdan Uzaklaşmak İçin Gittiğim Yer Maalesef Yine Kafam. Kafama Tüküreyim. Bana Çok Eziyyetler Çektiriyor.
Çok seviyorum. Pandemiden önce yılda 20 kez giderdim. Yazın Eskişehir'e gelirsen, mutlaka gezmeni tavsiye ederim. Yanında hayvanat bahçesi, uzay evi, Anadolu Üniversitesi Türk Dünyası Bilim Kültür ve Sanat Merkezi ve Es Miniatürk var.
Hiçbir yere gitmek canım istemezse, gökyüzüne bakarım süzülen martıları izler yıldızları ararım, ya da müziği son ses açıp sahile akarım... ya da sakin bir sahil otobüs durağı da işimi görür...
Bahçeme Çıkıyorum veya piyano odamda piyano çalıyorum. Bazende bilmediğim yerlere sürüyorum arabayla ve sakin bir yerde duruyorum ve arabanın içinde düşünüyorum öyle. :)
Sayın tatanın kafası geri kalan gövdenle iyi geçin zira sen tatasız tata sensiz yapamaz daha uzun yıllar boyu birlikte olacaksınız ben tatayla konuştum oda barış istiyor lütfen daha fazla uzamasın bu konu makul bir kafa olduğunu umuyorum teşekkürler 😎
Tek yapmam gerek gece 12 den sonra pencere açık mizik son ses araba sürmek veya yüksek bir yerde manzaraya karşı oturup mizik dinlemek yeni doğmuş gibi oluyorum 🥰🥰
Bazen sadece gözlerim okuyor aklım ise başka şeyler düşünüyor sayfalarca okumuşum ama ne okuduğum hakkında bir fikrim olmuyor 😄 e tabi durumu fark edince kitabımızı kapatıp kulaklık ve bir kupa kahve kapıp balkona koşuyoruz 😄