Tatilde anın tadını mı çıkarırsınız yoksa sürekli fotoğraf mı çekersiniz?

Bazı insanlar sürekli fotoğraf çektikleri için maalesef o an'in tadını çıkaramazlar. Gözlerinin önündeki bir şeyi canlı izlemek varken fotoğraf çekeceğim diye ekrandan izlerler. Ekrandan izleyeceksem nette yüzlercesi var zaten. Ben hatırası olsun diye birkaç foto alıp , genelde o An'i yaşamayı tercih ederim. Peki siz sürekli foto çeken biri misiniz? Yoksa benim gibi birkaç kare yeter mi dersiniz?
Tatilde anın tadını mı çıkarırsınız yoksa sürekli fotoğraf mı çekersiniz?
Tatilde anın tadını mı çıkarırsınız yoksa sürekli fotoğraf mı çekersiniz?
Cevapla