Selam, Yeni yıla girdik ve şu an dördüncü gününü yaşıyoruz, geçen senenin acısını umarım bu sene doya doya çıkarırız diyorum. Benim bu sene çok güzel bir planım var, her şeyden önce tayin oluyorum bu sevindirici çünkü yeni yerler göreceğim, yeni insanlar tanıyacağım, yeni farklı kültürler vs. derken, tayin dönemi gelmeden önceden önce ise istihkakım olan izin günlerimi doyasıya gezerek geçirmek istiyorum. Peki sizin, "2021 yılı için seyahat veya tatil planınız var mı?" 😎👍
2021 yılı için seyahat veya tatil planınız var mı?
En İyi Cevaplar