
Kış tatilinde hangi aktiviteler daha eğlenceli olur?
Kayak yapmak / öğrenmek
Buzda balık tutmak
Kar motoru ya da ATV ile gezmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kar motoru denemek isterdim ben :)) geçen sene karın üzerinde sucuk ekmek yemiştim arkadaşlarla oda efsaneydi güzel bir aktivite bence :))
Ve en güzeli de o bembeyaz güzelliğe karşı sevgilimle bir sıcak kahve içmek isterim buda bir aktivite olsa gerek:)
Kar motorunu seçiyorum, karda gezmek benim için daha eğlenceli olurdu. Ben kar motorunu sürerken arkamda sevgilim otursa güzel olurdu örneğin. Ama bir şeyler eksik. 🤔
Yani evet kar motoru önemli 😂
😅
Kayak yapmaya bayılırım, çok dengesiz manevralarım olsa da bu zamana kadar düşüp, bir yerlerimi kırmadım çok şükür. ☃️❄️😂
Şöyle görünce kar motoru ile gezmek de mükemmel göründü gözüme, denemek lazım. ♥️
Cevap
45Cevap
Bir. dağ evinde kuzine başında kestane cay ve gostil aman yarabbim kral aktivite
Kaymak en eğlencelisi olurdu eskiden karı görünce kayağımı alır tepeye çıkar bir güzel kayardım 🙄😊
Kar üzerinde yakıyosun mangalı, atıyosun etleri veya sucuk, köfte her neyse işte, cızır cızır pişiyo atıyosun taptaze elmeğin arasına. Al sana canavar gibi aktivite 😋😋 (ben acıkmışım yaa😀)
Benim görüşümü tahmin edermisin rica etsem. Tesekkürler
Eeee tahmin etmedin
Kaptanım kaptan :)) balık tabiki yinede Cansın sağol 😊😊
Okadar çok sakatlık ve ameliyat yaşadımki artık yoruldum bu sebepten kayak bana göre değil lakin sahile olta atmaya kankamla giderim buzda balık için olta atmak tam benlik
Ben biraz cins birisi olduğum 😂için kayak yapmak yerine kar motoru ile gezmeyi tercih edenlerdenim sonrasında ise şömine başında sıcak bir şarap ya da kahve keyfi diyorum
Gerçekten kar motorunu çok merak ediyorum bir gün onunla gezime planım var
Geçen bir arkadaşla konusu geçti.
Sucuk ekmek ://
Kar motoru ilgimi çekti ama ben kesin hız yapıp yuvarlanırım bir yerlerden :D
Bir fincan kahve eşliğinde karın yağışını izlemek en keyiflisi.
Heryerde kar varken Anadolunun ücra bir köyünde yaşayan insanlarla kaynaşarak..
Kar motoru ile gezmeyi seviyorum ama enaz 4 5 motor olacak ve dikkatli olacak
Kış tatili sevmem. Daha doğrusu soğuğu sevmem. Şöyle şömineli bir dağ evinde takılmak iyi olabilirdi 😇
Kamp kurmak.. Büyük bir ateş yakacaksın elinde kahve veya içki olacak.. Gece ışığının altında radyo çalacak bir yanda da...
evde kahve eşliğinde sessiz ortamda kar yağışını izlemek... terapi gibi
Hepsi de birbirinden güzel olur keşke gitsem keşke
Ahhhh Ahhhh Korona Olmasaydı Ne Planlar vardı...
Buzda balık mı tutulur buz gibi suda
Aşk bir spor olsaydı kesinlikle kayak olurdu...
Kayak yapmayi öğrenmek
Kesinlikle ATV ile gezmek isterim :)
Kahveyi alıp dışarıdan manzara izlemek
Ateş yakmak olmazsa olmazlardan bence.
Hiçbirini yapmadım ama galiba kayak güzeldir.
Kayak yapmak eğlenceli ve güzel olurdu.
Manitle kârın üstüne düşüp iz çıkarmak 😂😂😂
Kayak 🖤 imkan olsa da öğrensem
kar üzerinde sucuk ekmek yemek :)
Hersey koronayla bitti.
Bursa Uludağ da kayak öneririm herkese
Bunların hiçbirini yapamayanlar 1
Kış tatili hiç bana göre değil..
Evde sıcak yatağından çıkmamak tabiki
Valla karda sucuk çok güzel oluyor
Kar motoru
Tabi ki kayak yapmak
Kayak
kayak yapmak
Bence sicak çikolata ve nargile
kayak ve kızak
bence kar yağarken altında kaplıcada yüzmek
Kayak diyorummm
Üsümesem giderdim
PTTK aktivitesi
Kisin dag evinde soba basinda muhabbet sohbet
Kayak
Atv ile gezmek
Uyumak dinlenme
Uludağda seks
Dışarda kalanlar üşümesinde gerisi boş...
Balik tutmak
Kartepede kayardım
kayak
Kayak güzel olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhaba @cailleach,
Ben destinasyonlar önereyim.
Kış tatili için ideal lokasyonlar
Benim tavsiyelerim bunlar.
@Adil Gürkan Sizi sorumda görmek ne şeref :) Covid sonrası için kesinlikle rotalarınızı göz önünde bulunduracağım. Ama kaplıcalar ayrı bir çekti beni.. Elinize sağlık...