Aile, arkadaşlar ya da sevgili ile tatilin, sesyahatin tadı elbet başkadır. Ancak bana göre yalnız çıkılan bir seyahat kişinin ruhu için ciddi bir öğretmen olabilir. Özgüven aşılaması en büyük artıların başındadır.
Tek başına seyahat etmek bir insana neler kazandırır?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba @cailleach
Tek başına seyahat etmek insana gezilen her yeri daha iyi tanıma fırsatı verir.
Daha özgür davranmayı sağlar. Daha serbestçe ve etki altında kalmadan karar verebilirsin. Gidilen yerlerin tadını çıkarırsın. Tatil boyunca seni sınırlayan, soruları ve şikayetleri ile daraltan insanlar yanında olmaz. Gittiğin yerde o bölgenin insanları ile daha rahat ve daha samimi bir iletişim kurabilirsin. Yeni dostlar kazanırsın. Tek başına olmanın dinginliği ve huzuru da cabası olur. Ben yanımda bir kişi bile olsa yemek, konaklama yeri, uyku saati, gezilecek yerler konusunda asla sağlıklı ve huzurlu kararlar alamam.
Yaptığım bütün grup tatillerinde adeta bir askeri birlikte talime çıkmış gibi bir hisse kapıldım. Zira grup ya da çevremdeki insanlar bana genellikle kendi tercihlerini ya da kararlarını dayattılar Zırla değil ama duygusal baskı kurarak bunu yaptılar.
Bence doğru bir karar. Mutlaka bir solo tatil yap. Çok şey biriktirmiş olarak döneceksin.
Selamlar.