Bende çok fena okyanus fobisi var korkudan denizde yüzerken bile karadan 10 metreden öteye gidemiyorum.
Belki İstanbul'da bir yakadan karşı yakaya vapurla gidebilirim çünkü çok kısa mesafe ama asla uzak yerlere gidemem. Mesela bana trilyon verilse gemiyle veya vapurla ABD'ye seyahat edemem. Bir tek ben mi korkuyorum bu deniz veya okyanus yolculuklarından? Bu korkutucu dalgalar karşısında insan dalgadan boğulup ölmezse kalp krizinden geberir valla bu kaptanları cesaretlerinden dolayı tebrik ediyorum
Okyanustan oldum olası korkarım. Bana ürkütücü geliyor, zaten okyanus da yüzenleri de sörf yapanları da çözmüş değilim, tamam zevk meselesi ama köpek balığından tut ne bileyim tusunamisi bir ürkütücülüğü var sanki alıp götürüp parçalayacak gibi. Asla tercih etmem
Görsellerdeki Tekneler klasik küçük balıkçı tekneleri ve zaten seni almazlar. Ayrıca uzun yol kaptanı arkadaşım belirli rotalar dışında tehlikeli bir durum olmadığını anlatmıştı. Fakat dev dalgalarla savaştığı birçok hikayesi var ama denizciler abartmayı hep sever :D Ben bununla bir tur yapmak istiyorum belki bir gün ;)
beni korkutan şey bilinmeyen. Okyanusun içinde ne var bilmiyoruz çok tuhaf yaratıklar (balıklar) var belki bunu söylerken çok çocuksu gozukuyorum ama bu bir gercek zaten yapılan araştırma okyanusun sadece %3'ünün keşfedildiğini söylüyor. Bunun yanı sıra okyanusun ortasında bir dalganin seni yuttuğunu düşünsene kim bundan korkmaz ki?
Ben korkmam, okyanusun içinde su var gerisi teferruat, bir köpek balığı gelecekte yiyecek onun dışında bana korkutucu gelen hiç birşey yok Okyanustan, sudan korkulur mu su hayattır, su özgürlüktür, su mavidir, su tutkudur, su zevktir, su heyecandır...
Onunda korkusu olablir, Yoksa deniz çok özgür ve çok zevkli bişey, Birgün yüzmeyi iyi bilen birisiyle denizde hoş vakit geçirirsen bunu daha iyi anlarsın...😉