


Dubai gibi bir yerde tatil yapmak neden lüks sayılıyor sizce neden dolayı oluyor.
#nirhammm 🔴 🔴 🔴 🔴



Günaydın
Parasal değerimizin düşük oluşundan ve her geçen gün daha değer kaybetmesinden.
Böyle giderse yakında tatile Suriye'ye gideceğiz 😂😂😂😂
Dubai pahalı yer. Dra bölgesine gidersen ayrı tabi. Dubai’nin Deira’sı Ankara ’nın çinçin’i gibi bir yer.
Teşekkürler
Hem pahalı yer hemde dövizde yükselince double 2 kat daha pahalı olur.
Cevap
25Cevap
her yerde lüKS tatil yapabilirsiniz. bu sizin tercihlerinize bağlı. dubaide de uygun bir tatil yapma şansınız var aslında. ama ekranlarda sadece ihtişam gösterildiği için algı bu şekilde. yoksa dubainin de varoşları , orta halli yerleşimleri mevcut.
Çünkü dolar üzerinden herşey e millet Türkiye de dolar kazanmıyor TL kazanıyor TL değeri de dolardan düşük olduğu için parayı çevirip gitmek zor geliyordur yani doğal olarak
Alla alal fotolara da bakıyorum tam bie fakir semti. Neresi lüksse buranın.
Hiç gidip görmedik, fotoğraflara bakıp çok pahalıdır diyoruz. Halbuki parklarda, sahilde çadır açarak bile gezebiliriz.
Çünkü birinci sınıf fahişeler orada pazarlanıyor.. Haram para kazananların tüm paraları ne yazık ki bu birinci sınıf fahişelere gidiyor
git bir mekana gir çık anlarsın nedenini nusr-et menü fiyatlarını karşılaştır türkiyeyle dubainin türkiye de 250 TL olan şey orada 650 dolar
O kadar param varsa neden Dubai'de tatil yapayım ki? Vizyonsuzluk...
Tüketim çılgınlığı ve popüler kültürün dayatması 🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Petrol şehri adamlar istesede fakir olamıyor o yüzden orada herşey lüks tatilde
Lüks hayatın olduğu nadir şehirlerden biri. Fakirlik yok, cinayet oranları düşük, güvenli, güzel ve zengin şehir.
Sanırsam bir süre bulundunuz orada?
Hiç cazip gelmiyor bana götü boklu Arap bedevilerinin ülkeleri...
Hiç ilgimi çekmeyen biryer açıkçası
Pahalı restoranlar var,
Ultra lüks deniliyor cünkü
Gereksiz bir fantezi Dubai
Hahaha neden acaba düşün
Lüks tüketimin olduğu pahalı bir ülke çünkü.
Ultra pahalı bir yer.
Fiyatı sudan ucuz olduğu için olabilir mi
pahalı çünkü dövizde artınca iyice pahalı oldu
LüKS mü? Çöl'de mi? Yok istemez.
resimlere bakınca anlayabiliyorsun aslında.
Sen git tatilini orada yap. Bize pahalı.
Tatil yapmak bile lüks artık çünkü :D
Beyin bedeva
Diğer ülkelere göre daha ucuzmuş aslında
Dubai olduğu için
Paradan haberin var mı?
Ne saçma sapan soru
bilsek
çok çok pahalı çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?