Sağlık ile alakalı kötü yönde illa etkiler gibi ama ekonomi olarakta olumlu etkileyeceği kesin.Haber linkiSağlık ve ekonomi yönünden ülkemizi nasıl etkiler? Bu durumda turist seferlerinin başlaması mantıklı mı?
Rus turistler bugün Antalya’ya gelmeye başladı! Bu durum virüsle mücadelede ülkemizi nasıl etkiler?
Virüsle mücadele ettiğimizi düşünmüyorum insanlar ellerini kollarını sallaya sallaya gezip dolaşıyor, dünyanın en çok vaka sahibi ülkelerinden turist geliyor, kimse maske taramıyor, bir şey dediğinde uyardığında seni ve virüsü kafaya takmıyor, herkes bir havada ülkede kavimler göçü gibi bir göç dalgası var dünyanın tüm milletinden insan var toplama kampı gibi bir ülke haline geldik, ekonomide yaşanan sıkıntılar maalesef insanımızın sağlığı ile ödüyoruz. Vaka sayılarına HES uygulamasından bir bakın az çok tahmin edersiniz zaten. Ama bütün bunlara rağmen bir açılış yaparız 350 bin insanı bir anda aynı yerde tıklım tıklım toplaşır sonra bir açıklama gelir dünyada virüsle mücadelede aşı konusunda ilk üç ülkesiyiz denir. Sağlık konusunda önde gelen insanlar bilim kurulu üyelerinin bile haberi yoktur bu konudan. Büyük gizlilik ve titizlikle yürütülür her şey. Ben yeniden diyorum Eylül ayı veya sonu neler olacağını hep birlikte göreceğiz dünyada neler oluyor görürüz. Tek isteğim tedbirlerin alınması daha çok tedbir alınması ve gerçekten her gün denetlenmesi...
Denemeden bilemezler ama vakıalar artıyor git gide.. Ayrıca oradan da zaten enfekte geleceklerini sanmam belki burada kapıp gidecekler ya da hastalık belirti göstermiyorsa zaten ilk başta bunlar gelince 1 aydan aşağı tatil yapmıyorlar. İlla ki ortaya çıkar işte o zaman beter olur herşey. Her yer kapanır..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
mecburen izin veriyorlar, çünkü ekonomi zaten göçmüş. tesise diyemiyorlar ki siz kapalı tutun elemanların da sizin de düzenli olarak gelirlerinizi biz karşılayacağız. o güç nedense yok, nedense diyorum çünkü yıllardır her türlü ottan bktan vergi alınıyor ama hala yok
Artık bunun ekonomi boyutunu düşünecek durumda olmamalı ülke. Diyeceğim ama ekonomi çöktüğünde ne yapacağız orası da muamma. Bir yandan da sağlık olmazsa ekonomi neye yarar diyorum. Kararı ve düşüncesi zor şeyler...
İstanbul'da turistlik bölgede dükkanım var. Sorduğun sorunun cevabı belli aslında. Hiç biri maske takmıyor. Ne dükkanlara girerken, ne sokakta dolaşırken. Sadece Rus olmasina gerek yok hepsi aynı. İstanbul'da şu an Hindistanlı turist ağırlıkta. Ülkeleri hastalıktan kırılıyor. Zaten pis bir millet. Birde hiç korunmuyorlar. Ben dükkana girmek isteyenlere maskeyi zorla taktiriyorum. Takmayani almıyorum. Kimi yeterki para olsun diye göz yumuyor duruma lakin sağlık yoksa para hiç birşey ifade etmiyor. Allah yardımcımız olsun. Ülkemizin kendi sorumsuz insanları yetmezmiş gibi birde bunlarla uğraşıyoruz.
Mart 11 den beri yurtdışından gelenlerin kac kişisinin pozitif olduğu söylenmedi, sürekli bizlere parmak salladılar... simdi de söylemiyorlar, Haziran dan beri farkli yerlerden İran dan Arabistan dan, Bulgaristan dan vs gelenler cok. bize de sabah akşam yok dugunde halay çektin, yok maskeyi indirdin vs vs.. şimdi Ruslar da gelir tam olur.. azari yine biz yeriz..
Slav hayranı birisi olarak yabancı milletlerden ölümümüne uzak duruyorum corona başlangıcından bu yana aklı olan uçkuru için kendini ve çevresini riske atmaz doğru muyum kardo @mekansahibişahmaran
@недоведенаіронія ne konuda? Kullanıcı adının kiril olmasından ötürü slavlara karşı sanırım her neyse eğer öyleyse aşağıda sadece slavlara karşı değil genel olarak Türk olanlarla dahi anlaşamadığımı insan sevmediğimi söyledim sadece kendi ırkına yönelik yorumlama ki slavlara hakaret etmedim.
Kocalarımızı, sevgililerimizi elimizden aldıkları yetmedi şimdi virüs bulastiracaklar
7
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Herzaman diyorum hep ben kötü oluyorum
Herkes ama herkes iki sene işi olmadığı vakit kendini evde korumaya alsa Tatile gitmese bu savaşı çok kolay kazanırız...
Ama gel gör ki Dünyanın %99 u zır cahil
canım cahillerle uğraşması zor arkadaş
Allah hepsini islah eylesin Bu kadar geri zekalılık olamaz ya!!! Hep İnternet ve Teknolojinin hedefi
İnsanlar artık kendilerini Teknolojinin ağına kaptırmış
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok kötü etkiler olan bize olacak zaten onların çoğu hastalık taşıyor her önüne gelenle yatmaktan bizim ülkedeki abazalar da durmayacak tâbi her yeri bbok götürecek
Herkes öyle ya da böyle tatilde ve korona unutuldu. Şu an herhangi bir mücadelede yok bakalim gittigi yere kadar. Edit: Bu arada bende tatildeyim yani elestirdigim kesimin icindeyim.
Sağlığımızı kaybettikten sonra ekonomik olarak belimizi dogrultsak nolacak sanki. Ins sirf para icin bunlarin ülkemize gelmelerine göz yumanlara, vatandasi düşünmeyenlere bulasir da kökten kurtuluruz hepsinden
Parasına tüküreyim canımız gidecek la 🙄 Ben titizim ama herkes benimle aynı titizlikte değil paranoyak olmak zorunda mıyım yani 1 hazirandan beri hata yaptılar...
@anastaberata harbiden ha zındıklar eksilemiş beni rus kızlar aşktır birde bizim kezbanlara bak 100 kg lık hatçeye bakacağıma düve gibi olmuş hatçe yerine manken gibi Rus’a bakarım😂
@ÖmerÖ41 onların çoğu yaşadılar yerde en fazla balık falan satan sıradan insanlar. Sadece canlarında gezm tozmak var yani yıl boyu onlar son kuruşunu da toplayıp muhakkak tatil yaparlar heleki TRye yollar açıldığından bu yana illai gelirler her sene ve son yıllar artık Antalyada ev brakmadılar farındaysanız yavaş yavaş ruslaşma var orda ülelrinde fair olsalar bile paraları Antalyada ev almaya yetiyor ve alıp oturuyorlar elbette TR erkeği de yanında :) bir sürü çocuk doğdu bu son yıllar devlet susup oturuyor. oysa bikaç sene önce Putin yasak koymuştu o kadınlara TRde doğurmasınlar ordan hamile gelmeyin demişti demografi bozuluyor diye. Gelde bunu erkeklere anlat. Zaten normal erkek az sayıda kadınlar yalnız kalıyor dünyaca bu durum böyle. Halkın erkeleri de böyle ş. fsiz çıkınca artık aile halk filan hikaye oluyor.