Üniversitede gezip tozmaya, eğlenmeye vakit kalıyor mu?

23 yaşındayım benim yaşımdakiler üniversiteyi bitirdi ben daha üniversiteye yeni başlıyorum bu yüzden aklıma takıldı ve sorayım dedim. Lise hayatımızda biz hep ders çalıştık gezmeye çok fırsatımız olmadı peki üniversite de lise gibi mi? Yazılılar çok mu zor? Sürekli sınavlara, finallere vs hazırlanmaktan sosyal aktiviteye zaman kalmıyor mu?
Üniversitede gezip tozmaya, eğlenmeye vakit kalıyor mu?
Dersler yüzünden pek vaktin kalmıyor
Evet kalıyor
Başka bir yorum yapacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Üniversitede gezip tozmaya, eğlenmeye vakit kalıyor mu?
Cevapla