Turist olsaydım bir ülkeye geliyorsam program yapıp gelirim zaten. Bu iki yerde bu ülkenin en değerli hazineleri ikisini de görmeden dönmezdim. Sadece buraları değil gelmişken görebildiğim kadar yerlerini görmek isterdim ama zamanım yetmez ise bir kaç sefer daha gelip tamamlardım...
Ölüdeniz'e giderdim. Tüm Türkiye'yi gezecek olsaydım, tura önce İstanbul'dan başlardım. Sonra Ankara , Nevşehir, Şanlıurfa, Antalya'yı gezerdim. En son Eskişehir'e uğrayıp turu tamamlardım.
Ölü denize geçen sene gittim muazzam. Nevşehir de bana yakın zamanında çok gittim. Misafirim gelince hep Kapadokya yapardık. Ama deniz kesinlikle on kat önde. Balona hiç binmedim bu arada.
Tarihi seviyor güneş doğarken manzara çok seyretmeyi seviyor tabi ki de balon seviyorsan kapadokya ama ölü deniz yüzmeyi güneşlenmeyi seviyor isen tabi ki ölü deniz çok özledim ya 😥😥
@Elif-TheQueen merhaba.
Kısa ve bir kaç cümlelik bir görüş paylaşsam olur mu?
Dünyada Ölüdeniz gibi, ya da o ayarda yüzlerce yer vardır. Sonuçta deniz, güneş kum. Hepsi bu.
Ama şuna inan ki dünyada bir tane daha Kapadokya yok. Kültür, doğa, tarih, buranın eşi benzeri yok..