Her gittigim yerden bir hatira mutlaka alırım e. bazilarida dolabin süsü oluyor iste
Yine biryerlere gitsem de birseyler alip gelsem keske
Yine biryerlere gitsem de birseyler alip gelsem keske


Evet, bu şekilde anı biriktirmeyi seviyorum. Her an gözümün önünde oluyorlar. Belki moralimin bozuk oldugu bir anda gozume takilip hatirlatiyor ve gulumseme sebebim olabiliyor😊😊
Cevap
6Cevap
Evet, mutlaka her tatilimde orayı hatırlatan bir şeyler alırım.
Evet eve giren hırsız parayla beraber keşke anlamsız bir şekilde magnet çalmasaydı🙂tüm hevesim kaçtı artık biriktirmiyorum
Bunu yapmayı çok istiyorum ama bir süre sonra hevesimi alıp attığım için artık hiç o topa girmiyorum 😂
göme Buzdolabimiz olduğu için hicbisey asıli değil :)
Nefret ediyorum fazlalık gibi geliyo annem de asıyo boyle buzdolabına
Aslında çok isterim. Şu anda Kuşadası'ndan 2008'de aldığım magnet takılı.
Hiç öyle hularım yok ama Göynük evlerinin lambasın dan almıştım
Evet dolabın hatta kombinin üzeri full magnet dolu.
Evet hatta bir ara buzdolabının kendi rengini göremiyordum magnetlerden
Evet buzdolabımın üzeri dolu :)
Hayır tabiki ne gerek var dolabımı niye onlarla dolduruyımki
Evet, almaya çalışırım.
Sevmem öyle şeyleri almam
Değilim malesef. Sevmiyorum çünkü
Evet mınıcık bır anı hatıra
Var annem sever böyle şeyler :))
#Vesselam
Hayir
Evet
Kart topluyorum 😊
Evet 🙈
Evet
hoşuma gitmiyor
Evet dolu
Evet
Hayır.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?