Güncellemeler
+1 yıl
👀👀

Yazın sinekler çok oluyor. Kışta çok soğuk. Bahar aylarıda beni alerji yapıyor. En iyisi öleyim ben
Kış tatili tabiki hertaraf bembeyaz ve sen camdan dışarı bakarak kahveni yudumluyorsun 😍😊
Cevap
8Cevap
Yazında olsa kışında olsa tatillerde evde yatarım. Bir yere gitmem.
Yazın istediğin yere git ve istediğin şeyleri rahat rahat giy. Hava mis, her şey mis ohhh miss :D
Yaz tatili kış tatilinde tatil yapamıyom😌
👀
😄😄
😀.
Sonuna kadar yaz tatili
Kış tatili
Yazzz
Kış tatili :))
Yaz çünkü daha eğlenceli gibime geliyor
Yazlı kış tatiliğ😒
Yaz tatili
Yaz yaz yaz
Yazzz
Yaz tatili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhaba Arkadaşlar,
@__ynbznd__ Çok ilginç bir soru. Teşekkürler.
Aslında artık yavaş yavaş yaz ve kış tatillerine bakış açısı değişiyor. Eskiden tatil denilince akla hemen yaz gelirdi. Yeni kuşaklar bu şartlanmayı kırıyor. Onlar yılın her döneminde bir kaç günlük molalar vermeyi tercih ediyor. Tek ve uzun bir tatil düşüncesi yavaş yavaş kayboluyor. Bu yaklaşım sadece eski kuşaklarda kaldı. Onlar da alışkanlıklarını pek kolay kolay terk edemiyorlar.
Bence doğrusu da tatili 12 aya yaymaktır. İnsanlar kış, bahar, yaz diledikleri zamanda tatile çıkmalı. Her mevsimin ayrı bir tadı ve faydası vardır. Kaldı ki tatil sadece deniz güneş ve kumdan ibaret değildir.
Aradaki farka gelince; kış tatili, gittiğin destinasyona göre biraz pahalı olacaktır. Yani kayak tatiline gidersen bütçe biraz kabarır. Ama kayak dışındaki tatiller pek o kadar pahalı olmaz.
Yaz tatillerinde gideceğin bölge ve oteller çok kalabalık olabilir. Şu koşullarda kalabalıklar ile bir arada olmak risk taşır. En büyük sıkıntı da bu olur.
Yazın eğer doğru güneşlenme yapmazsan güneş çarpması olabilir. Otellerde gıdalar çabuk bozulur. Mideniz bozulabilir.
Kışın seyahat bu açıdan daha güvenlidir.
Teşekkürler