Yurt içi veya yurt dışı farketmez. Yaşadığınız coğrafyaya, mahalleye, evinize en uzak olduğunuz yer neresiydi?


Bordeaux sanırım evime en uzak olduğum yerdi.
Gerçi huyumdur nereye gitmişsem orayı evim yaparım😁
Fransa
Hangi şehirden?
Trabzon'dan
Bende nisanda orda olacaktım herseyim hazırdı ama corona engel oldu. Beğendin mi fransayı?
Aman aman corona varken gitmeyin bir yere zaten. Evet beğendim :)
Yok artık zaten iptal oldu uçak biletleri tren biletleri hersey. Neresine gittin?
Yukarı Normandiya ve Paris tabiki :)
Tavsiye ediyormusun peki?
Gezmeyi seviyorsan evet
Gezmeyi çok severim.
O zaman seversin şatosu müzesi katedrali bol :)
Cevap
14Cevap
Eski okuduğum okulda karadeniz gezisi olmuştu batuma kadar gittim en uzak
Korona biterse aynısını yapıcam inş. Sevindim senin adına👍
3 sene önce Isvec, Stockholmdü. Haritada baktığım da çok tuhaf hissetmiştim
Evet baya kuzeye gitmişsin. Nereden hangi şehirden gittin?
Ben konyadayim ama erasmustayken gittim. Polonyadan geçiş yapmistim
Çok güzelmiş şanslısın
Simdi de Norveci merak ediyorum, oslo, bergeni. Ama bu aralar pek mümkün değil gibi
İsveç'teyken gecme şansın yokmuydu
Vardı ama o zaman dönüş pahalı oluyordu , simdi hstirladim once italyaya gectik, romadan 20 euroya gecis vardi isvece o sekilde gectik
Hımm bnde Norveç i hep merak etmişşmdir
Yoşgat ile Sakarya arası tam zulüm
Neden
O gün otobüs bozulmuştu filan Allah ım 20 saate yakın yol sürdü hahaha
Üzücü 😊😀umarım bir daha olmaz
Ay inşallah ☺️
Normalde kaç saat sürüyor
14 fiman
Erzuruma gitmiştim, yaşıyorsun hayatı 😂
Ben değilim foto internetten alınma
İatanbul ile Hatay arası gittiğim en uzak mesafe
Kendi aracınla mı
Otobüsle de uçakla da kendi aracımla da :)
Kırklareli'den Hatay'a
Güzel 👍kendi aracın mı otobusmu?
Uzak doğu turuna gitmiştim. Dünyanın öbür ucu...
Nereye gittin? Nerde yaşıyorsun
Hayalimdeki yer. Baya uzağa gitmişsiniz 👍
İnşallah rehberlik edersin
Edirne'den Mardin'e gitmiştim 👀
Kendi araban mı yoksa otobüsle mi?
Arabayla da gittim otobüsle de gittim 2-3 kez 😂
Mardinli misin veya edirneli misin👍😀
Hayır değilim ama iki şehirde de yaşadım bikaç yıl 😂
İki şehirde birbirinden çok uzak memur falan mısın😊
Babamın işi dolayısıyla gitmiştik
Hımm anladım güzel yolculuklar olmuştur
Aydından Anlaraya askerlik
Bu daha uzak 😊👍
Gaziantep harika yerdi
Evet antep güzeldir. Neredem antepe gittin?
Türkiye'nin bir ucuna, sınıra gittim.
İstanbula gittim
Nereden
Adıyaman
Nereden
Bir insan neden Adıyaman'a gelir smkdd
Ben kurtulmak için cabalıyorum
@IPurposeLessI Menzil köyüne ziyarete geldik
Hea anladım 😄
İstanbul
Nereden
Burası neresi böyle?
Bilmiyorm netten aldım fotoyu
Yaptığım en uzak yolculuk İzmir den Hakkariyeydi.
Kendi aracınla mı otobusmu?
Otobüsleydi.
Ben hakkariyi çorak ıssız bir yer beklerken karadeniz kadar yeşil çıkmıştı. Buna çok şaşırmıştım.
Hadi ya. Gitmedim ama sen söyleyene kadar bende öyle sanıyordum
Gerçekten öyle. Bizim öyle zannetmemiz medya dan.. bizim suçumuz yok yani :)
Datça
Nereden datçaya?
Şırnak
Nereden?
ukrayna ;)
Hangi şehirden gittin?
Erzuruma gitmiştim asker de
Nereden
Adana 😄
Nereden
İstanbul😂
Nerden İstanbul'a?
Adana’da oturuyorum Kıbrıs daha yakın😀
Adanadan istanbula baya uzak yine de 😊👍
Eskişehir.
Çanakkale Bozcaada
Antalya-Diyarbakır
4.100 km ile Dubai
Fransa, İtalya
Anıtkabir'eydi
Nereden
Adana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar