istanbula annem rahatsızlandığı için gelmek zorunda kaldım fakat bilet aldığım gece bütün biletler iptal edildi. şehirlere giriş çıkışlar durduruldu. Eşimle 2 aydır görüşemiyoruz, kendisi epilepsi hastası ve evde ben yokken nöbet geçiriyor. Onu tek bırakmak istemiyorum. Perişan olduk ailecek. Ikametim bulunan ile dönmek istiyorum fakat otobüs, uçak seferleri durdurulmuştu. 2 ay boyunca aracım olmadığı için her gün perişan olduk şimdi bir araç buldum. Onunla ikametime eşimin yanına dönmek istiyorum
Ama basvurum reddedildi. Sonunda bir vasita bulmusken simdi gidemiyorum ne yapmalıyım?
Ama basvurum reddedildi. Sonunda bir vasita bulmusken simdi gidemiyorum ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Arkadaşlar merhaba,
@Merve9499 Geçmiş olsun. Üzüntünüzü içtenlikle paylaşıyorum.
Bütün yasal yolları denemelisiniz. Acaba CİMER ve Cumhurbaşkanına yazsanız nasıl olur? Valilik, kaymakamlık, belediye... Her yeri mail ve mesaj yağmuruna tutun.
Kamuoyu oluşturmak adına bir kaç gazeteciye de bilgi verin. Yaşadıklarınızı anlatın. Bir yararı olacaktır.
Ben tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...