Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj

Selamlarr :D

Bugün her fırsatta doğaya kaçan birini konuk ediyorum. Haftanın altı günü şantiyede çalışan, mesai biter bitmez çadırını alıp yollara düşen biri: @fingerprint
Gezdiği şehirlerde mağaralarda, göl kenarlarında kamp yapmayı seviyor. Balık tutmak ve yüzmek onun için sadece hobi değil, bir yaşam biçimi. Hadi dalalım :)

Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj

Öncelikle hoş geldin dostum. Fingerprint ismini neden kullanıyorsun?

Hoşbuldum :)
Bu isim bana doğada bıraktığım izi hatırlatıyor. Gittiğim yerlerde iz bırakmak değil, doğayla sessiz bir temas kurmak istiyorum. Parmak izi gibi fark edilmeden, ama var olduğumu bilen bir şekilde.

Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj


Sürekli doğada yaşamıyorsun ama fırsat buldukça kamp yapıyorsun. Bu dengeyi nasıl kuruyorsun?

Şantiyede çalışıyorum. Gün boyu gürültü, hareket, yoğunluk var. Cumartesi mesai biter bitmez kamp çantasını hazırlarım. Gideceğim yeri önceden planlamam. Bazen mağara, bazen bir göl kenarı olur. Şehirden uzaklaştığımda gerçekten nefes aldığımı hissediyorum.

Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj


Balık tutmak ve yüzmek senin için ne ifade ediyor?

Balık tutmak bana sabrı öğretti. Suyun başında uzun süre oturmak bazen balık gelmese bile iyi geliyor. Yüzmekse tamamen özgürlük hissi. Sabah erken saatlerde göle girmek, suyun sessizliğini dinlemek, insanı şehirden koparıyor.

Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj


En zorlandığın kamp anısı neydi?

Yağmur başladığında çadırı yanlış yere kurduğumu fark ettim. Sabah uyandığımda her şey ıslanmıştı. Ama doğada böyle şeyler olur. Mağaranın ağzına değil de biraz daha derinlerine gitme sebebim de bu :D

Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj

Gezilerinde en etkilendiğin yer neresi oldu?

Karadeniz’de bir yaylada sabah çadırdan çıktım, sisin içinden göl yavaş yavaş görünmeye başladı. Sessizlik, serin hava, sadece doğanın sesi vardı. O an ne telefon vardı ne telaş. Gerçek bir boşluk ve huzurdu.

Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj


Son olarak doğada olmanın şehir hayatına etkisi oluyor mu?

Kesinlikle. Şehirde daha sabırlı ve sakin biri haline geldim. Doğadayken her şeyi yavaş yapıyorsun. Bu ritmi şehre de taşıyorsun. Gürültüye karşı daha duyarlı oluyorum artık. Küçük şeyler daha fazla anlam kazanmaya başlıyor.

Pekiiii samimi cevapların için çok teşekkür ederim. Vakit ayırdığın için ayrıca teşekkürler <3


#FingerprintRöportaj #ŞantiyedenDoğaya #KampHayatı #Doğanınİzi

Hazırlayan:KafiyeKırığı

Sorusuz Cevaplar: Doğaya Aşık Adam @fingerprint İle Röportaj
Cevapla