
Herkese selam! Tatilde hem şık, hem zarif, hem de rahat olmak için kendime en sevdiğim renk olan siyahtan güzel bir kombin yaptım ve çantama attım. Bakalım beğenecek misiniz?

Herkese selam! Tatilde hem şık, hem zarif, hem de rahat olmak için kendime en sevdiğim renk olan siyahtan güzel bir kombin yaptım ve çantama attım. Bakalım beğenecek misiniz?
Kesinlikle siyah çok asil duruyor ama farklı renkler de kullanılabilir özellikle yazııın
Çok severim siyahi mayo aldığım zaman siyah alırım bence siyah renk herseyde yakısiyo:)
Yanlış anlama terlikler sanki uymamış gibi. Ama diğerleri güzel, çook güzel.
😍 😍 😍 💘 Mayo dediğin öyle olmaz böyle olur a. mk 💘 😍 😍 😍
Resme tıkla öyle bak :)
Cevap
26Cevap
Siyah Şık Bikini
çok fazla güzell
O terlikler ne öyle ya?😂 Babaanne terliği...😅😂
Rüküşşşş
Siyah güzel
Efendim bayanlara her renk gidecektir yeterki yürekleri saf ve temiz olsun
Ne yapmamızı istiyosu peki, hadi anlatt😂😂
siyah başkadır 😃
Çok şık da bronzlaşmak İçin tehlikeli 🙈
Gayet güzel ve bikini farklı ve sıradışı bir seçim 👍🌹💐🌺🖐️
Fular Ve Bikini Perfect 👌
Ürünler pek şık değil bence
Pareo çok şık bence
Zaten siyah demek asalet demektir.
siyah bikini tam benlik en sevdiğim almalıyım 😛
Yaz kış farketmez siyahın asaleti her zaman 1 numaradır. Siyah hastası biri olarak güzel olmuş
Bence harika kombin hele mayo ve bileklik efsana
Üstelik çokta ucuZ
Siyah yaza uygun değil bence daha renkli şeyler tercih edilmeli
mayo güzelmiș
Siyah yaza uygun bir renk değil bence
rüküş buldum
Güzelmiş
Kadın eşyaları niye bu kadar ucuz yeaa
Siyah bikini tam benim tarzım
Bikiniyle plajda rüzgar estirirsin;)
Resimdeki sen misim
bu reısmler gercek degıl sanırım sen degılsın
Siyah püsküllü pareo rahat görünüyor..
Mayo cok hoş
Bikini 👀❤
Siyah çok tarzım değil
Bnce guzel
Cok beyendim
Bileklik beğendim.
O terlik ne öyle 🤦🏻
Beğenmedim
Pareo ❤️
Bencede siyah çok asil bir renk yazında kullanılabilir. Hoş olmuş
Siyah ne asil bir renk.. Harika olmuş
Maalesef beğenmedim terliği ama diğerleri hoş
Pareo güzelmiş terliği beğenmedim ama
Ee çookk iyiii
Beğendim
Ben anlamam öyle şeylerden
Hepside güzel güle güle giy iyi tatiller siyah zaten asaletin rengi
Siyahı çok severim ancak Güneş etkisinden dolayı canlı renkleri tercih ederim..
Çok güzel muhteşem
Bileklik en guzeli. Pareo da harika. teşekkür. 😎
Çok zevksiz parçalar
Tarz takımları severim. Bence çok güzel eline sağlık
Harika
Terlik hariç on mumara 👌🏼
Siyah bikiniye kalbimi teslim ettim
Asaletin rengi siyah
Çok güzel kombin
siyah vazgeçilmez renk güzel tercihler
Güzel kombinler
Bak güzel parçalar
Çok hoş
Harika
pareo iyi fikir
Gayet hoş bir kombin olmuş.
siyah olmalı zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar