
Daha önce -15 puanla en kötü averaja sahip olan Türk takımı olan gs bu sene bir de 4. Torbadan katılacağı icin zor gruba düşecek kadro özellikle defans berbat

Son 20 avrupa maçında sadece bir galibiyeti olan Ostersund ve Trömsö gibi köy takımlarına elenen gs keşke bizi temsil etmeseydi.
Terim son istifasını 6 yedigi sampiyonlar ligi maçından sonra yapmıştı yine istifa edecek tarihi başarısızlıkla
Yani eksi 15 i geçer
Cevap
2Cevap
Neden olumsuz bakıyorsunuz neden Galatasaray’ın başarısı için değil de sanki başarısız hezimet yaşayacakmış gibi konuşuyorsunuz anlam veremiyorum
Gercekler budur akhisar bile eledi kendi sahasında göztepe bile iyiydi
Belli olmaz hiç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar