
Hani erkek adam renkli takım tutmazdı? :D Yıllardır bu söylemde olan Beşiktaş sevdalıları bu forma hakkında ne düşünüyor? :D Yoksa bu forma da mı renksiz? :D

Beşiktaş ın kırmızı formasının nedeni armasındaki ay yıldızdan dolayıdır.
Bu kırmızı Türkiye demek
anlatamazsın 😂
Bizim çıkarttığımız kırmızı forma üzerinden alay etmeye çalışan Renkliler görüyorum, Biz bunlara renkli diyince bayağı alınmışlar, Bizim kırmızıya garezimiz yok, bizim garezimiz Sarı'ya sarıya eyy Sarı gelinler, Kırmızı formamızın rengi armamızdaki Türk bayrağından gelir, Siz ne anlarsınız Sarı gelinler.
😂😂😂
Cevap
1Cevap
haklısın gerçekten :D
Aksine bu formayı alacağım ❤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar