Ağırlıklı atlama ipi almak istiyorum. Ancak ne alacağımı bilemedim. Aranızda bir marka kullanıp memnun olan var mı?

Ben bulabildiğim kadarıyla iki markanin agirlikli atlama ipini bulabildim. bunlardan birisi Nike diğeri ise decathlon. Aralarinda devasa bir fiyat farki var. Decathlonda once bir atlama ipi alip onun icinde dilediğiniz kadar agirlik yerlestiriyorsun ki bence bu cok guzel bir durum. bir anda 1 2 kilo ile baslamiyorsunuz. Nike ise sabit 1 kilo. Niketan daha once atlama ipi kullandim cok dayanikli oluyor. Decathlon marka hic kullanmadim degip degmeyecegini bilemiyorum. Bilgi verirseniz cok sevinirim
Ağırlıklı atlama ipi almak istiyorum. Ancak ne alacağımı bilemedim. Aranızda bir marka kullanıp memnun olan var mı?
Cevapla