Hi hi hi diye gülen bir kızın kişiliği hakkında ne düşünürsünüz ?
Masum
Komik
Bişi düşünmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kimi zaman gülüşteki bu farklılıklar çeşitli sağlık sorunlarından da kaynaklanıyor. yikyikyik diye gülen ve ciddi ciddi çözüm bulabilmek için doktor doktor gezmiş bir arkadaşım var örneğin. Kötü mü duyuluyor? Hayır, kesinlikle. Ona sevimlilik katıyor. :)
Ancak komiklik olsun ya da sevimli görüneyim, ilgi çekeyim diye yapan insanlarda fazlasıyla itici duruyor ve tavırlarından da anlaşılıyor zaten. :)
farkli yaparim ben utaninca hihihihi yoksa hahahah :D
Gülüşün şekli değil yeri ve zamanı önemlidir. Bir bayan edepli ve saygılı olmalı, özellikle partneri olan bayanlar başka erkeklere karşı daha ciddi duruş sergilemeli yüz vermemelidir. Hi hi ho ho derken bir bakmışsın çevrende bir sürü erkek :)
en azından ki ki ki ki diye güleninkinden daha iyidir diye düşünüyorum..
Cevap
15Cevap
herkesin bir gülme cesidi var Erol Tas gibi gülmesin yeter:)
Şimdi ev taksidini düşünüyorum bu aşırı derecede önemli konuya da hemen ondan sonra gelicem bekle.
oyhş bir kız öyle gülüyo diye platonik aşık olmuştum ona
Bazen bende burada öyle bi' gülüş tarzı yazıyorum.
Normal de yapmam.
Hihihi nasıl oluyor yahu zerrin özer style mi :D
sesli gülmesinden daha iyi :D
zuhahah demesinden iyidir.
Gülüşle kişilik mi anlaşılırmış :D
Gülüşü ile kişiliği ne alaka
Anket yapmayı sevdiğini düşünürüm :)
gayette kibar iste huhaha diye mi gulcekti :)
Şirin gelir heralde...
Normal. Herkes aynı şekilde gülmek zorunda dğeil.
Sevimli .
Onu da koymamışsın.
Huhahah diye gülerim ona fdsfşlksdş
Mal gibi gülüyo derim
Çekingen
Karaktersiz.
sanada selam
Bişi düşünmem
hafif...:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar