
Yasin Cüneyt çakır ile askerlik arkadaşı gibi

2014-2015 sezonu gsliler hakemle şampiyonluğu kutluyor


Mhk Başkanı gs li yusuf namoğlu olunca hakemler gs ye yardım ediyor futbolcular da minnet duygusunu belirtiyorlar
2015 teki sampiuonlukta Sezonu kırmızı kartsiz bitirdiler
Bu sezon ise 11 ofsayt gol atarak
şu ilk fotoyu gördügümde tianiç geliyor aklıma
ya şu görüntüyi bak ya aralarından su sızmıyor adeta :D
Eyyamın kanıtı bu resimlerde. Son 2 şampiyonluğu gs hakemlere borçlu. Hakemler gsli futbolculardan daha çok katkı yaptı
Biraz tuhaf resim olmuş
Cevap
5Cevap
Alan razi veren razi olunca...
Gelsene yavrum der gibi asdf
Teşekkür amaçlı samimi oluyorlar.
Şike
Mutluluk
bamyaya sike😂😂
Sevinç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar