Yazdığım şarkının bir kısmını sizlerle paylaşıp fikirlerinizi almak istedim. Bu aslında şarkının tamamının sadece kısa bir ön izlemesi, tamamını ve net versiyonunu sonraya sakladım.
Şimdilik yalnızca depresif bir ruh hali ile en pesimist olduğum dönemde yazdığım, sözlerinin ve müziğinin bana ait olduğu bu şarkıyı beğenip beğenmediğinizi, ve bu şarkı ile ilgili ne düşündüğünüzü sormak istiyorum.
Evet, arkadaşlar. Nasıl buldunuz? Ne düşünüyorsunuz?
Bunun hikayesini, hangi hislerle ve hangi olay akabininde yazdığımı şarkının size ne entegre ettiğini duyduktan sonra paylaşacağım sizlerle. :) Çok mu komik, çok mu dramatik, gerçek düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız, çok sevinirim. link
Şimdilik yalnızca depresif bir ruh hali ile en pesimist olduğum dönemde yazdığım, sözlerinin ve müziğinin bana ait olduğu bu şarkıyı beğenip beğenmediğinizi, ve bu şarkı ile ilgili ne düşündüğünüzü sormak istiyorum.
Evet, arkadaşlar. Nasıl buldunuz? Ne düşünüyorsunuz?
Bunun hikayesini, hangi hislerle ve hangi olay akabininde yazdığımı şarkının size ne entegre ettiğini duyduktan sonra paylaşacağım sizlerle. :) Çok mu komik, çok mu dramatik, gerçek düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız, çok sevinirim. link
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar