Göbeğiniz var mı? Otururken katlanıyorsa eyvah eyvah!! asdasdsss Karşı cinste azıcık göbekten rahatsız olmayan bir tek ben olamam. “Göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer” derim hep 😌 sjsjsj
Göbekli misiniz? Karşı cinste azıcık göbek sizi rahatsız eder mi?
Göbeğim yok. Ama öyle baklava baklava kaslarımda yok.
Beyin Kası şıklar arasındaysa onu seçeyim.
... vücudunu seksi olarak ön plana çıkarmakta neyin nesi. Seksi müzik klipleri. Seks sahnesi olan film ve diziler... İnsanların beynini samanlamaya yarayan saman makinalarıdır. Göbekli ya da göbeksiz ayrımı buradan doğup dallanır budaklanır. Halbuki yaşantı ispatıdır insan vücudu.
Bu göbek sorusuna gelirsek. Yaşantıma pek uygun değil. Göbeği varsa bile erir yanımdakinin. Cafe, bar gezmem ben çünkü. Doğacıyımdır. Yeni yerler gezmeyi severim. Yeni yollar. Yeni kırlar. Uzun yürüyüşler. -Sahi şu tepenin arkasında ne vardır acaba. Bir ağaç gölgesi uzan der yamacıma. Mevsimde ne güzel. Bin bir çiçek kokusu...
Türkiye de eve bağlanmaya çalışan nüfus bir gün kırları gezmeyi başlarsa şunu diyecektir; "-yahu ne oluyor. Burası dünyanın en güzel yeri. Talibi çok olanın düşmanıda çok olacaktır. Karı kız kas... Bunlar bir kenera. Derhal bu kıymetin değerini bilmeliyim."
Göbek gelip geçici. Tıpkı güzellik gibi.
Bir insanın diğer insanda aradığı. Fikirdir.
Ben göbeğin var mı demem sanırım bir kıza denmezde zaten; Fikrin paslı mı? Görüşün yağlımı? İleri görüşlülüğünün göbeği varmı?
Bir hafta önce iki bayan aynı bu muhabbeti yapıyordu biri 80kg. diğeri 55kg yum diyor ama 65kg idi en az. Göbekleri varmıydı onlara sorsak var diyeceklerini sanmıyorum 😆
En İyi Cevaplar