Atalarımızın at üstünde oklarla ceng etmesi beni her daim çok etkilemiştir. Hobi olarak bu sporu da yaptığım sporlara eklemek istiyorum🎯🏹

Siz okçuluk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Siz okçuluk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arada yapıyorum zevkli. Arkadaşım atlı okçulukla ilgileniyor. Osmanlı tarzı... Ona henüz cesaret edemedim.
*Gecen bol olsun.*
geçen sene uğraşıyodum. Açıkçası başlarkenki hevesini karşılamıyo çok durağan bir spor ve modern okçuluk daha sıkıcı bence
öyle ama ben aksiyonsuz bir spor olarak gördüm bıraktım
Çekip atmayla olmuyor rüzgarı hesaplayacaksın falan filan.. Zor spor bence.
O kadar sabır bende yok valla.
bu sporu bırakalı 3 sene oluyor 3 senedir katana kullanıyorum
Cevap
21Cevap
Profil resminde de baya bir cömertsin tatlım onları öyle sergileyince ne oluyosa artık...
Seni ne kadar fazla kıskanmış bu antalyalı baksana hasetinden kuduruyor buralara yorum atmış
Antalyalı Soranı baya kıskanmış demek istedim yani
Süper birşey hele atın üstünde , hedefe ok sallamak.
Oku atıcan onu Alican geri gelincen ohoo
Ama denemek isterim
Severim. Bir ara çok da niyetlendim ama fırsat olmadı
Güzel bir hobi olur aslında iyi fikir verdin teşekkürler. Ben bunu bir arastiriyim
Bu site de en sevmediğim kadın üye de ilk üc sıralamada bu kadın ama okçuluğu severim
Güzel ya, ok atmak isterdim.
Çok güzel bir spor attığını vurmak :)
valla ben hobı olarak avcılık yapıyorum bı
Çok gereksiz ve aptalca
Cok geri sporlardan gereksiz
Hangi sporları yapıyorsun ki
Hep yapmak istemişimdir
gûzel bir spor dalı ama hobi olarak iyi bir şey
Okçuluğa ben de hevesleniyorum zaman zaman
Geldiğim sol koluma sor bir . Mahvoldu
Bende cok hevesleniyorum :)
Bencede yaygınlaşmalı
Hedefe de beni dik
Iskalamıyacağına eminimm
Bende yapmak istiyorum
Ben de.
havalı
Çok heves ediyorum
Güzel bir spor..
Ilgilenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar