bir takimin armasinda maydanoz olurmu arkadas yavv ne alaka aklima geldikce guluyorum:D Bide elendikleri vardarspor nerenin takimi ben arastirdim bulamadim. Son soru hocalari aykut niye her mactan sonra hakem diye agliyor takimi kotu oynarken. Tesekkurler :)
Bu Fenerbahçe'nin armasında neden maydanoz var yahu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayat bazen Fenerbahçe'nin amblemindeki maydanoz kadar anlamsız Aykut o kadar ağlama boyutunu arttırdı ki verilmeyen taç için bile göz yaşı döküyor Yahu senin adamına bjk maçında kırmızı kart verilmedi ofsayttan gol attın rakibin penaltıları verilmedi ama kimse aykut kadar ağlamadı
Öncelikle Fenerbahçe logosunun anlamını oku o maydanoz dediğin şeyin ne olduğunu ve anlamını oku ayrıca sen hangi takımın adamı isen aç takımının geçmişine bak nasıl elenmeler yaşamış takımın
Fenerbahçe Spor Kulübü 1907 yazısını taşıyan beyaz çerçeve temizlik ve açık yürekliliğin , kırmızı ton sevgi ve bağlılığın ifadesi olup bayrağımızı sembolize eder. Ortada bulunan sarı lacivert kalp şeklindeki sarı, Fenerbahçe'ye duyulan gıpta ve kıskançlığı, lacivert ise soyluluğu tasvir eder. Bu iki renk arasından yükselen palamut dalı ise, Fenerbahçelilik'in kudret ve kuvvetinin ifadesidir. Yeşil renk ise yükselen bu kudret için başarının mukadder oluşunu gösterir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Aynen bak, bir de her maçtan sonra Beşiktaş'a sallaması yok mu iyice güldürüyor beni. Adamı Beşiktaşlılar gıdıklamış sanki.. :)))))
En İyi Cevaplar