Macfitte hoca olan ya da fikri olan?

Arkadaşlar merhaba. Bugün bir maciftte hocalık için görüştüm. Fitness eğitmeniyim. Çalışma işleyişleri biraz enteresan, kendin bir işletme oluyorsun muhasebeciye para veriyorsun. Macfite aylık 70tl ödeme yapıyorsun ancak sattığın tüm özel ders ücreti tamamen senin. Yanı sıra zaten kurum sana maaş ta ödemiyor kendin kazanıyorsun. Bu konuda net bilgisi olan ve yorumu olan varmı? Kazanılır mı, eğitmen olarak uzakmı durulmalı?
Macfitte hoca olan ya da fikri olan?
Cevapla