Passolig sitesinde araştırdım ve böyle bir sonuca ulaştım.Ama deneme amaçlı bilet satın almak istediğimde alabileceğim maksimum bilet sayısını 10 bilet olarak gösteriyor. Bu durum kafamı karıştırdı ve burada sormak istedim.
Arkadaşımla birlikte Beşiktaş - Bayern Münih maçına gitmek istiyorum. Kendime passolig kartı siparişi verdim. İmkanım olmadığı için sürekli maçlara giden birisi değilim, üstelik arkadaşım hiç gitmez. Yani kartı 1 kez kullanacağız ve bir kenarda duracak öylece. İlk attığım görüntüde de yazdığı gibi arkadaşımın da kart çıkartması gerekiyor mu?
Passolig kartı ile en fazla kaç adet bilet satın alabilirim?
5 bilet ababilirsin ama özel bir kısıtlama falan yoksa ki o da varsa açıklama kısmında belirtirler. 7 yas üzeri herkes passo lig almak zorunda...
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şampiyonlar Ligi bileti alacağım için kısıtlama falan olabilir belki bilmiyorum, pek bilgim yok bu konuda. Ayrıca arkadaşım 21 yaşında, bu yüzden kart çıkartmak zorunda mı? 🤔
Lig maçlarını takip etmek istiyorsa ister bir kez kullansın ister devamlı kullansın 7 yaş üzerindeki herkes passo kart almak zorunda. Açıklamada maçlara devamlı gitmediğinizden bahsetmişsiniz o zaman passo kartın banka kartı olanı alın, kerdi kartı olanı almayın o size daha uygun. Maça gideceğin zaman bilet fiyatı kadar yüklersin.
En İyi Cevaplar