Hafta sonu oynanacak Trabzonspor Fenerbahçe maçında hakem Ali Palabıyık olacak. Ali en çok 18 maçla Fenebahçe maçlarını yönetti Fenebahçe son 3 maçta 4 penaltı kullandı Son 10 fenebahçe maçında rakiplere 8 kırmızı kart gösterdi
Fenerin önemli maçlarında neden hep Ali Palabıyık var?
Çünkü Fenerasyon pardon Federasyon maçlarda hep Ali Palabıyık'ı oynatıyor.. Eylül'de olan Beşiktaş-Fenev maçı, pardon Fener maçını unutamıyorum. Verilmeyen penaltılar, bol keseden kırmızı kartlar...
Yahu boyle bir soru olabilir mi neden ali palabiyik? Kim olsun 😀 besiktasin cocugu dedikleri firat mi olsun bak bakalim firat aydinusla fener kac kez kazanmis? Illa biri yonetecek neden guvenmiyorsun 😩
Aziz ali palabıyık derbilere verilsin açıklamasından sonra fenerasyona talimat vermişti. Adam fenerin kurtarıcısı oldu resmen özellikle de fenerin Beşiktaş ve TS ile oynadığı maçları bu hakem müsveddesi yönetiyor. Üst üste 4. Kez ts fb maçını yönetmesi eyyamın kralı. Şike sezonu devam ediyor. Fb palabıyığın yönettiği maçlarda 2 metre ofsayttan gol atar. Rakiplere haksız kırmızı çıkar beleş penaltı verilir. Her sene aynı tiyatro..
Ne alakası var yae, penaltı pozisyonları penaltıysa tabii verecek. Hem her maç önemlidir. Olm böyle duyar kasmayı bırakın valla bak sonra kendinizi ağlamaklı olarak gösteriyosunuz.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hepte bu adamın maçlarında denk geliyor degil mi geçin bu işleri eyyam açık