Nasıl üniversiteyi kazandınız nasıl çalıştınız ?

Üniversiteyi kazananlara soruyorum bir zahmet bir yardım arkadaşlar

Arkadaşlar siz nasıl üniversiteyi kazandınız nasıl çalışıtınız nasıl program yaptınız bana bunun hakkında herşeyi öğretirmisiniz ben lise 3 gidiyorum meslek lisesindeyim elektronik bölümüde nasıl kazanabilirim 18 yaşındayım 1 sene kaldım yanlış anlaşılmasın nasıl çalışmalıyım sayısalı kazanmalıyım ben bir yardım lütfen adam akıılı bir üni kazanmak isitiroyum daha 2 senem var ama alt yapı felan 0 ona göre :/
Nasıl üniversiteyi kazandınız nasıl çalıştınız ?
Cevapla