Fitness yapıyorum ama böyle giyindigim zaman laf atıyorlar neden ki?

Bu kız gibi giyiniyorum ama fitnessda herkes böyle giyinir anlayamadımFitness yapıyorum ama böyle giyindigim zaman laf atıyorlar neden ki?


0|0
232

En İyi Erkek Görüşü

  • ne yalan söyleyeyim spor salonunun S sini bilmem hiç gitmişligim yok ama gözle yeme, ufak kaçamak bakışlar, süzme gibi şeyler olabilir diye tahmin ediyorum ama daha fazlası bilmiyorum valla sonuçta herkes mekana bağlı oldugu için şikayet falan olurdiye cesaret edemezler sanki ama yani bu giyimde iddialı bence

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Spor salonunda kimse kimseye laf atmaz bir kere. Mekan sahibi insan buna musade etmezzz
    Heee heee diyor geçiyorum

    0|0
    0|1
    • Bir kadının detaylı düşünce yapısına birkez daha şahit olduk beyler dedektif gibiler sonra yok hissetti kesin falan demeyin

    • Hepsini Göster
    • Lütfen 😊 ekmeğine taş koymuş gibi olduk helal et

    • @King0fHELL yok la olayı nereye götürdünüz bir yorum yaptık o kadar benim bu sitede ne takip ettiğim kişi vardır ne de takip kabul ederim, kız sende gizliye geçme millet bir şey sanacak , herkes üstüne alınmaca herkes garip valla :D

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

Kızlar Ne Diyor 1

  • İstersen burka giyip git.😂Uçkuruna düşkün olan yine laf atar yine hayal eder.

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...