Hiç ölü insan gördünüz mü? Ne hissettiniz? Nasıl görünüyordu ?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gördüm, dokundum da hatta.
Daha öncesinde hissettiğim şeyler, babaannemin ölüsünü gördüğümde kaybolmuş gibiydi,(öldüğünü duyunca çok ağlamıştım, ölüsünü görünce hiç tepki veremedim)bir boşlukta gibi hissetmiştim. Belki de o an şok etkisi yaratmıştı bünyemde, bilmiyorum.
Rengi her zaman olduğundan daha soluktu, buruşuk derisi her an kopabilirmiş hissi veriyordu.
Dünyanın kimse için kalıcı bir yer olmadığını ilk o zaman anlamıştım. Şoku aradan bir sene geçtikten sonra anca atlatabilmiştim. On beş yaşımdaydım, aradan dört buçuk yıl geçti, ölüm daha kabullenebilir bir kimliğe büründü benim için.01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Rahmetli babaannemi gördüm. Hic korkmadim onu yikamislardi ter temizdi sariydi… Gülüyodu sanki… Gözünden yas akti bi tane tazeydi daha sanki.. Uyumak istedim onla birakmadilar.. Hic ama hic korkmadim bilmiorum neden.. Belkide cok salih bi insandi melek gibiydi yasadigindada ondan olabilir.
Ama cok kücükken dedemin ölüsünü görmüstüm aradan cok zaman gecmmisti uzun kaldi o morg da.. Onu gördüm mos mordu ciddiydi…
Allah ikisinede Rahmet eylesin icim bi tuhaf oldu Allah Annemle Babamin öldügünü göstermesin cok zor04 Yorumla
Spor konusunda 950 cevap paylaştı. Yaklaşık 2 hafta önce eniştemin cenazesi vardı, morgda imam yıkıyordu, vucudu sapsarı idi. İnsan ister istemez o an kendi ölümünü düşünüyor, kendisinin de bir gün öleceğini ve böylece yıkanıp, kefenlenip gömüleceğini düşünüyor, değişik duygular içinde oluyor. "Ölüm en büyük nasihattir."
01 Yorumla
uyuyan bir insandan farkı yok... sadece nefes almayn hali...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
19Cevap
Çocuklar korkar çok etkilenirler o etkiden asla kurtulamazlar diye vs vs göstermek istemezler ama ben 8 yaşımdayken bi abimi kaybettim trafik kazası ve beyin kanamasından dolayı 4 gün hastanede yattı ve vefaat etti onu görmek çok istedim ama göstermediler küçüğüm diye hala onun içimde ayrı bir sızısı var 14 yaşımda babamı kaybettim onuda yine trafik kazası ve beyin kanamasından dolayı Allah'tan kendisine artık oğlunun ölüm kaderinden mi istedi bilmiyorum ama aynı sebepten dolayı ve babamın ölümü çok ani oldu düğündeydik yorgun olduğunu söyleyip eve dolmuşla giderim demişti araba sizde kalsın demişti abim ne kadar bırakayım dediysede ısrarla hayır demişti ecel çekiyor vakti vadesi dolan birşekilde gidiyor maalesef çok acı ama, babam giderken görmedim ben baba dostunun oğullarının yanındaydım benden baya buyuklerdi ama hep konuşurduk severlerdi onların yanına geçmiştim ondan sonra çok geçmedi 30 dk sonra abimde bi telaş gördüm bı değişik oldular yengemle beti benzleri attı yanlarına gittiğimde bir şey demeden çıktık düğünden abim gil başka arabayla gitmişti babannem felan olduğu için bizide bı yakinimiz götürmüştü böyle hissetmeye başladım ama konduramuyordum yani babama bir şey olduğuna sonra hastaneye geldik yoğun bakımın önüne kimse bir şey söylemiyor ama herkesin halinde belli bir şey olmuştu oturdum bı köşeye yarım saat felan bekledik sonra doktor çıktı maalesef kaybettik dedi ben çok kötü olmuştum ağlaya ağlaya nasıl oldu kestiremiyordum bile daha yarım saate önce yanimizdaydi, ertesi gün sabah babamı gittik hastaneye babamın yıkanacagi için abilerim içeri girdi bende tam girecekken biri elimde tuttu ama o şeyle bakmadım bile girdim içeri , orada bi başka görünüyordu yüzünde gülümseme çok mutluymuş gibi yüzüne nur inmişti sanki yüzünde sanki bı huzur var gibiydi bı başka güzel gözüküyordu ve uyuyor gibiydi.. şu an geldim 19 yaşıma biraz fazla anlattım kusura bakmayın ama içimi döktüm bu saatte neden burdayım ağır özlem ağır Hasret baba hasreti abi hasreti genelde uyumadan önce hep aklıma gelir yorumunla karşılaştım cevap verip içimi dökmek istedim..
01 Yorumla- +1 yıl
Allah rahmet eylesin başınız sağ olsun
Spor konusunda 591 cevap paylaştı. 2006 yılında bindiğim dolmuş, okul çıkışında 8 yaşlarında bir kız çocuğuna çarptı. dolmuşun kızın üzerinden geçişini duyduk önden çarptı arka taraftan aldık çocuğu can çekişiyordu. gözleri yarı açık kaldı.ama öldüğünü kabullenemedik. ambulansa yetiştirmeye çalıştık yanımda da ablası vardı o da mavi önlüklü bağrışı kulaklarımda hala 'ablacığm uyan' diye :((
kuzenimi son bir defa görmeyi çok istemiştim ama o zamn aile engeliyle karşılaştım 17 yaşındaydım etkilenirim diye izin verilmedi ama görmemek daha çok etkiledi, ölümünü kabullenmek daha çok zaman aldı :(27 Yorumla- +1 yıl
demir77 ya neyptın sen gece gece bize
che:((( - +1 yıl
Gerçeklerden kaçıp geliyorduk oysa buralara demir77 bey
Spor konusunda 930 cevap paylaştı. birkaç kez gördüm ve yakınlarım olduğu için çok üzüntü içindeydim :( .birinin yüzü bembeyazdı(kanserdi).birinin yüzü pamuk gibiydi (98 yaşında kırışık tatlı yüzlüydü),birinin yüzüde mosmordu(boynu kırılmıştı) Allah rahmet eylesin.
ama morg a girmeyi otopsi izlemeyi çok istiyorumm :)02 Yorumla- Spor konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılbabannem yanımda öldü evde kimse yoktu hiç unutmadım o anı.
bir de motor kazası olmuştu genç bir çocuk titreyerek vermişti son nefesini onun da gözleri hiç gitmedi aklımdan vücudundaki tüm kan asfalta akmıştı ayakkabılarımın ucu bile onun kanına bulanmıştı bidaha asla giymedim hiç de unutmadım 17-18 yaşlarındaydı.05 Yorumla- +1 yıl
evet olsun ama titreye titreye can verişi geliyo aklıma hep
- +1 yıl
:((
- Spor konusunda 664 cevap paylaştı.
+1 yılHer seferinde hiçlik duygusu yakama yapışır..
Tabii ki yakının cenazesi duygusal olarak bambaşka
anneaneciğim canım benim aynı uyuyor gibiydi o gece ona sarıla sarıla öpe öpe veda ettim..57 Yorumla- +1 yıl
amin ..
- +1 yıl
amin.. teşekkurler
arkadaşım yanımda terörist kurşunuyla öldü.Ölmesi neysede ölü olarak görmek bişey hissettirmedi.Kuzenimin dedesinide ölü olarak gördm kuzenim yıldan yıla görüşüp samimi olmamasına rağmen ölü gördüğü için bayılıyordu :) kişiliğe göre değişio sanırım aslında bi fark yok.
01 Yorumla10 sene önce anneannemi hem can çekişirken, son nefesini vermeye çalışırken, acı çekerken gördüm hem de öldüğün,de yaklaşık yarım saat yanında kaldım...
Ölü, ağır, uyuyor gibi öpüp koklasan cevap vermiyor02 Yorumla
+1 yılaşırı derecede korkarım ölülerden morg yazısını görünce bile fena oluyorum hastahanelre gittiğimde acaba burda kaç ölü vardır diye düşünürüm hep
dayım dedeme bak diye zorlamıştı kesinlikle bakamadım birde alt komşumuz ölmüştü onu bir gece evde bıraktılar aşağıya yemek götürmüştüm görmiyim diye mutfaktan ters ters yürüyerek çıkmıştım kesinlikle bakamam00 Yorumlaçok sevdiğim insanları gördüm hem de.. ne hissedilir ki.. gözünün içine bakmaya kıyamadığın birini bi daha göremeyeceğini ve çürüyüp gideceğini bilmek.. sadece yerinde olmak istersin hepsi bu..
01 YorumlaBir kere gördüm o da babaannemdi.Ürperticiydi.Öylece yatıyor.Çenesi,ayağı bağlanmış pamuk koymuşlar ağzına falan ama evden defnetmek için cenazesi çkarılırken çok ağlamıştım
02 Yorumla
+1 yılçok kişiyi kaybettm hyatmda.. çok gördüm ölü insan.. dedem ananem babannm amcm enştem ... ama daa gçnlerde komşumuz gözlerimin önnde öldü o çok kötydü fenaydı yni psikolojm alt üst oldu müdahalelere rağmen kurtarılamadı:(:(
05 Yorumla- +1 yıl
nükleer başlığın kanser ediyor olabilir mi?
- +1 yıl
sanmıyorum zararsızım ben:)
- +1 yıl
benim için hepsi aynıydı.. tek farkı bna cewap veremiyolardı ve soğuktular..
2010 haziran ayı
10 tane şehit silah arkadaşımı gördüm. Nur içinde yatsınlar, onları saygıyla anıyorum11 Yorumla- Spor konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılMorga girmişliğim vardır şişik ve morarmış bir beden ilk gördüğümde tüylerim diken diken olmuştu ama sonradan anladım ki ölüden değil de diriden korkmak gerekirmiş:(
02 Yorumla- +1 yıl
Nasıl girdin
babam hastanede vefat etti. bir dedem yanımda öldü. diğer dedem 2 kat üzerimde oturuyolardı orada öldü. halam evinde ölü bulundu. hepsini gördüm. babamı son kez öptüm. halamı da mezara ben koydum.
01 YorumlaDedemi görmüştüm 12 yaşında falandım yakından baktım teni beyazlamıştı çenesi düşmesin diye kafası bağlanmıştı hiç korkmadım hatta yıkanmasınada bakcaktımda bizim peder izleme sen demişti
01 Yorumlagördüm çok kayıp yaşadım babam dayım babaannem hepsinin de o soluk yüzlerine baktım en çok o hallerini gördüğümde inandım öldüklerine inanılmaz bi acı.
03 YorumlaSpor konusunda 374 cevap paylaştı. evet gördüm kireç gibi yüzleri ve insan inanamıyor..
sanki şimdi kalkacak diyor içim.. ölümü kabullenmek zor geliyor..00 Yorumla
+1 yılDedemi gördüm. Gece ölüsüyle birlikte evde kaldık. Korkmadım. Sadece belki ölmemiştir,diri diri mi gömeceğiz bilmeden acaba diye paranoya yapmıştım.
01 YorumlaSpor konusunda 304 cevap paylaştı. Çocukken okula giderken mezarlıkta gömülen birini görmüştüm. O zamanlar sadece korktuğum ölümdü... Şimdi ölümü kabullendim- korkmuyorum.
02 Yorumla
+1 yılamcamı görmüştüm yüzü sararmıştı ve ağzı yana kaymıştı ve ağzındakı takma dişleri bile çıkarmıslardı görüntüsü korkunçtu o olduguna bile inanamamıştım
02 Yorumla- +1 yıl
amin saolun
Küçücük bir çocukken can çekişirken, bana cevap vermek istediğini gördüm. Gözlerimin önünde öldü. O zamandan sonra bütün ölülerden korktum.
Asıl ölüden değil diriden korkmak lazım...01 YorumlaSpor konusunda 546 cevap paylaştı. Gördüm pek birşey hissetmiyorsun , cansız bir beden orada yatıyor öylece .
00 YorumlaBüyük babaannemin ölüsünü gördüm... Pek birşey hissetmemiştim, ölüydü sonuçta. Cansız bir beden.
00 Yorumla
+1 yılewet gördüm.rahmetli dedem.birkaçdefa defnederken mezarın içine bile girdim naaşı defnetmek için
02 Yorumla- +1 yıl
amin cümlemizinkilere rahmet eylesinn
Babamı gördüm,hiç ölü gibi değildi,çok garip bir duygu,anlatmak çok zor...
22 Yorumlagördüm.
1. amcam
2. arkadasin babannesi yanimizda ölmüstü.
her ikisindede yasim cok kücüktü psikolojim bozuldu. manyak oldum görüldügü üzre.13 Yorumla- +1 yıl
Böyle güzelsin ama yaşadığın şeye senin dediğin gibi üzünçç
+1 yılHayvan gördüm.Çok etkilendim:((
Dedemi görmek isterdim ama göstermediler:/Yani hayır görmedim00 YorumlaSpor konusunda 486 cevap paylaştı. gördüm 3 kere,anlatmaktan uzak olmak istiyorum 2. sorun icin..
00 Yorumla
+1 yılasla bakmam asla kaçarım kaçabildiğim yere kadar şimdi cevapları okuyunca bile bi tuhaf oldum
00 Yorumlagördüm annem benim diriden farksızdı.nur içinde yat
04 Yorumla
+1 yılbabam, büyükbabam, babaannem, halam, eniştem. hayat çok garip. vapu...
04 Yorumla- +1 yıl
tebrikler. kefen kazandınız
- +1 yıl
boşluk. hissedilir mi, dibine kadar
hayır gormekte istemiyorum ama allah korusun annem babam olsa son kezde olsa gormek isterim =(
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgördüm. babaannemdi. her zamanki gibi çok güzeldi. öptüm.
11 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇok gördüm.Babam rahmetlide dahil.Çok soğuk.ruh bedenden çıkınca kuru ceset.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAllah razı olsun!
Gizli Üye(30-35)+1 yılGördüm. Gittim yüzüme soğuk su çarptım kendime geldim.
00 Yorumlakefenli gördüm.Yaşarkenkinden farkı yok.
00 Yorumlagördüm büyük anneannem ölmüştü pamuk gibiydi
11 YorumlaSpor konusunda 463 cevap paylaştı. ananemi görmüştüm pamuk gibiydi kıyamam ya
01 Yorumla
+1 yılAllah herkese Hayırlı ölümler nasip etsin.
11 Yorumlagörmedim.
görmem inşallah.01 YorumlaGörmedim, görmekte istemiyorum.
01 Yorumla
+1 yıldedemı ve kuzanımıı gordum dokundum
00 Yorumlaetkıleyıcı.cok kucukken.
00 Yorumla
+1 yılgördüm ama kefenliydi
00 Yorumla
+1 yılGörmedim.Cenazelere bile gitmem.
00 YorumlaGörmedim.
02 YorumlaGörmedim görmekte istemem
00 YorumlaSpor konusunda 2,3b cevap paylaştı. Gördüm
02 Yorumla
+1 yılgörmedim henüz:(
00 Yorumla
+1 yılI see dead people. Tüylerim ürperdi.
35 Yorumla- +1 yıl
heeeyyyt ingilizcene gurban :))
- +1 yıl
- +1 yıl
vayys ingilizce videoları da bilirmiş :))
gördüm..
02 Yorumlagördüm
03 Yorumla
+1 yılGörmedim.
00 YorumlaGörmedim.
00 Yorumlagörmedim
00 Yorumlagörmedim
03 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgördüm
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılcanlı yayında görünmemek için
Cevap sahibi+1 yılxper için cevapladığım anlaşılmasın. ok?
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar