Nedeni şu ki; Bir kaç maç iyi oynayınca kendilerini Real Madrid, Barcelona, Bayern Münih seviyesinde görüyorlar... Oğuzhan 2-3 güzel asist yapınca, Atiba 2-3 iyi top kapınca, Cenk 2-3 güzel gol atınca oyuncularının değerlerini en az 70-80 milyon Euro'dan aşağı görmüyorlar... 2 sene üst üste şampiyon olunca kendilerini ligin en büyüğü zannediyorlar... ŞL'de 2 maç kazandılar diye kendilerini Avrupa Fatih'i zannedenler oluyor... Yani bu kafayı tineri içsen bile yaşayamazsın... 😂😂😂😂
En İyi Cevaplar