Hangisi hoşunuza gider hangisini yaptınız
Forma arkasında ne yazıyor arkadaşlar? ?
Forma arkasında ne yazıyor arkadaşlar? ?
bayanlar futbolcu ismi yazdırmazlar genelde pampa ama sevgilisi olmayanlar kendi isimlerini yazdırır
benim sevgilim olsaydı eğer ismini yazdırırdım onun.
10 numara banu ballar forma numarası istiyorum.
:)
:)
:)
Evet canım ama gecende yazdıran bir erkek gordm:)
niye sevgilinin adını yazdırıyorum kendi adım varken?
Romantik
Sen fernandes yazdır:)
değişik bir romantizm anlayışın var tarzım değil doğrusu ;)
Erkekelr bile yazdırıyor :) gecende sena yazdirmis biri:)
Aa super bu görmüştüm bu resmi saol
önemli değil.
5 yıl suren bı ılıskım vardı adı nur du VOLKANUR YAZMISTIM COCUKLUK ISTE:)
Cok romantik
yaa sorma:)
:D
Futbolla alakam yok Taekwondocuyum doboq kanadında FIRTINA Yazıyo :)
Vay vayy ne guzel
-1 alcak naptım onu bilmiorumki :)
Ben verm + üzülme sen
yok yok tüm cevaplara -1 veren biri var ama bulamadım sağol sen :)
Cevap
12Cevap
2 forma alıp birine 19.10 üstüne SENİ altına adını, diğerinin arkasına da tanıstıgınızgünün yılını yazarsın üstünede SEV;YORUM altına da sevgilinin adını bu daha hoş.
Valla sneijder'in ismi güzel başka birşey yazdırmaya gerek yok. :)
Drogba :)
Tabi ki kendi ismim:)) Forma siparişi verilmiştir:))
:))) fernandes yazdır
Henüz o seviyede bir oyuncu göremiyorum Beşiktaş'ta ...Kişiliği ve Futboluyla adını sırtımda taşıyacağım...İlk 11' in değişmezi olursa belki Oğuzhan...
Sempatik ya bjk de en sevdiğim oyuncu diyebilirm
Bir kız için Bu kadar fanatik olmak neyin nesi?
Yok değilim:)
Bu sevda 7 beni , kalbim 61 kere , sana adanmış 1 ömür .. bunlar daha hoşuma gidiyo benim:d
bu sevda (ust kısım) 7 (numara kısm)ı benı (alt kısım) olarak yazdır
hiçbir formamın arkasında yazı yok ama drogba forması alıcam sevgilim olursa bakarız
:)) nerelerdesn sen:)
fazla giremiyorum başka şeylerle meşgulum abla :D sen napıyosun iyisin ?
Iyim canım ya saol:) seni sormalı
bi iyi bir kötü karamboldeyiz :D
manuel vites Fernandes
Fernandes <3
Futbolcu yazdırırım kesinlikle
onun yerine tişört yptırsalar da güzel olmazmı
Oda güzel olur
sen bu sıra sporla bozdun kafayı :D
:) aman iyiki iki soru sorduk:pp
alayınagidergençfenerliler yazdır:D
Ahaha drogba ya da muslera yazdır sende:)
Bence gencfenerlıler bırbırlerını gözünden sıker yazdır
sarı fırtına yazdırırım
sen kendi ismini yazdır
boş bırak :D
:))))
Berken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar