Bir şey soracağım, bu Arsenal takımının formaları neden hep dar, ve oyuncular neden hep fit, bilerek mi böyle?

Arsenal takımında ki oyuncuların hepsi zayıf ve göğüs kaslı oyuncular, peki ama bir de formaların hepsi dar, yani garip, wenger bilerek mi böyle istiyor, aynı şekilde napolili oyuncularında öyle.
Bir şey soracağım, bu Arsenal takımının formaları neden hep dar, ve oyuncular neden hep fit, bilerek mi böyle?
Cevapla