

Merhaba. Önden şpagat açan biri (birinci resimdeki gibi) yandan 360 derece kartal aça bilir mi? ( ikinci resimdeki gibi)


elastik sonuçta bence açar hiç zorlanmaz
ikinciye niye kartal diyorlar ki neyi benzetilmiş acep :/
kartal açan spagat açar ama spagat açan kartal acamayabılır.
acarsın D:
ben yapamam ama sen aparsın ya D:
Cevap
9Cevap
Ben cimnastiğe gidiyorum ve spagat ve kartal aynı şey gibi görünsede değiller kartal daha zor spagat daha kolay😄
Açar mı açamazmı bilmem ama yapabilene helal olsun
Ben yapmaya kalksam bir yerimi kirarim
Evet ben ikisini de yapabiliyorum
Apış aram acıdı vayyy
başka birsey yirtilmasin
böyle kadınlara hastayım 😂
Acar
Sanmıyorum
bunu nadil tapiyolar
calisirsa acar
yasina ve beslenmesine bagli.
yasin baya geç. sporla felan ugrasiyomusun
evet cok gec. yani jmnastik yasi 6-7 basliyorlar en gec. 11-12..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar